مظلومی؛ قدر نعمت خدمت رسانی به ایثارگران را بدانیم\

مظلومی؛ قدر نعمت خدمت رسانی به ایثارگران را بدانیم

  • کد خبر: 219441
  • چاپ
  • انتشار: 09 مهر 1398 - 13:16

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با 90 تن از ایثارگران گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران ارزش معنوی دارد و قدر نعمت خدمت رسانی به ایثارگران را بدانیم.


هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  پس از ملاقات عمومی با 90 تن از خانواده های شهدا و ایثارگران که در بنیاد ستاد استان برگزار شد با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران ارزش معنوی دارد گفت: ایثارگران شایسته بهترین خدمات هستند و با تمام توان، مشکلات این اسوه های صبر و مقاومت را با جدیت رسیدگی کنیم.
مظلومی با اشاره به جایگاه رفیع ایثار و شهادت در جامعه و حفظ تکریم جامعه ایثارگری اظهار کرد: باید قدر این گنجینه های تمام نشدنی را بدانیم و فرصت خدمت رسانی به آنان را از دست ندهیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدمات بنیاد در مقابل عظمت و منزلت خانواده شهدا و ایثارگران ناچیز است و این عزیزان همیشه و در همه زمان ها قابل تکریم و سپاسگزاری هستند.
مظلومی تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشیم که به چنین انسان های بزرگ، با گذشت و فداکار خدمت می کنیم .
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به اتفاق معاون تعاون بنیاد استان، درخواست ها و موضوعات ارائه شده از سوی جامعه ایثارگری در رابطه با اشتغال، مسکن، درمان، خدمات و تسهیلات بانکی را مورد بررسی قرار دادند.
مظلومی همچنین مشکلات آن دسته از جامعه هدف که نیاز به پیگیری داشته است را از طریق مکاتبات اداری و رایزنی با دستگاهها مورد رسیدگی قرار داد.
گفتنی است در راستای پاسخگویی به مشکلات ایثارگران، ملاقات عمومی روسای بنیادهای تابعه استان با حضور جامعه هدف در 22 شهرستان برگزار گردید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار