این که بگوییم برجام ذلت بار بود بی احترامی به مقام معظم رهبری است\
  • نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

این که بگوییم برجام ذلت بار بود بی احترامی به مقام معظم رهبری است

  • کد خبر: 21286
  • چاپ
  • انتشار: 23 شهریور 1395 - 21:00

سیستم حاکمیت کشور ما مشکل دارد و برای همین هر رئیس جمهوری که دوره‌اش تمام می‌شود مورد انتقاد و بدگویی قرار می‌گیرد.

به گزارش استناد نیوز به نقل از ایلنا، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری امروز خود در تبریز با اشاره به حمله‌ها و هجمه‌های مخالفان از مذاکرات هسته‌ای و برجام اظهار داشت: اگر رهبر انقلاب از تیم هسته‌ای دفاع نمی‌کرد، آنها را به عنوان خائن دستگیر و اعدام می‌کردند.

 

نایب رییس اول مجلس دهم با دفاع از اعضای تیم مذاکره هسته‌ای، تاکید کرد: گفتن اینکه برجام ذلت‌بار بود، بی‌حرمتی به رهبری است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اعمال محدودیت‌ها برای رییس جمهور پیشین کشورمان گفت: مشکل اصلی این است که کسی حق ندارد اسم آقای خاتمی را در رسانه‌‌اش بیاورید. من اصلاحات را با تمام وجود قبول دارم و اصولگراتر از افرادی هستم که ادعای اصولگرایی دارند و برای همین پایبندی به اصول، تاوان می‌دهم.

 

پزشکیان با بیان اینکه نمی‌شود پشت تریبون رفت و در مورد همه مسائل اظهار نظر کارشناسی کرد، تاکید کرد: این کار نشانه جهل است نه دانایی و بزرگترین ظلم به مردم است.  

نایب رییس نخست مجلس با اشاره به آزادی تدریس زبان مادری در قانون گفت: قانون اجازه داده فرزندان ما در مدارس به زبان مادری صحبت کنند، بنویسند و تحصیل کنند.

 

او ضمن گلایه از اینکه برخی برای خود حق قائل می‌شوند و به یک قومیت توهین می‌کنند، متذکر شد: حاکمیت باید قانون را اجرا و از اقداماتی که بهانه دست دشمن می‌دهد، خودداری کند.

 

پزشکیان با بیان اینکه برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارم، گفت: سیستم حاکمیت کشور ما مشکل دارد و برای همین هر رئیس جمهوری که دوره‌اش تمام می‌شود مورد انتقاد و بدگویی قرار می‌گیرد.   با سیستم فعلی کشور هیچ رئیس جمهوری در کشور عاقبت به خیر نمی‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار