استیضاح وزیر اقتصاد در شرایط فعلی به مصلحت نیست\

استیضاح وزیر اقتصاد در شرایط فعلی به مصلحت نیست

  • کد خبر: 2120
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1395 - 13:16

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر اقتصاد در شرایط فعلی به مصلحت نیست، گفت: در رابطه با پرداخت حقوق های غیرمتعارف باید ریشه یابی شود که آیا مقصر تنها وزیر اقتصاد کنونی بوده یا در این رابطه فرآیندی طی شده است.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص برخوردهای انجام شده در رابطه با موضوع  پرداخت حقوق های غیرمتعارف گفت: با توجه به اینکه مردم از بی عدالتی در موضوع پرداخت حقوق های غیرمتعارف ناراحت هستنند بنابراین عذرخواهی وزیر اقتصاد اقدام مثبتی است البته علاوه بر این کار باید با ریشه یابی مشکل، از تکرار چنین موضوعی جلوگیری  شود.  

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در رابطه با پرداخت حقوق های غیرمتعارف باید توجه داشت محدود شدن به عذرخواهی و استیضاح وزیر، مشکل را بصورت اساسی حل نمی کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: در رابطه با پرداخت حقوق های غیرمتعارف باید ریشه یابی شود که آیا مقصر تنها وزیر اقتصاد کنونی بوده یا فرآیندی طی شده تا موضوع به اینجا منتهی شده است.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه استیضاح وزیر اقتصاد در شرایط فعلی به مصلحت نیست، افزود: وجود مشکلات و نقص در مقررات و قوانین در موضوع پرداخت حقوق های غیرمتعارف موثر بوده است و بنا بر گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نقص در قانون در ایجاد چنین مشکلاتی نقش داشته است.

حسینی شاهرودی افزود: باید به تخلف تمامی افرادی که در پرداخت حقوق های غیرمتعارف هستند، رسیدگی شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر وزیر اقتصاد، مشکل در پرداخت حقوق های غیرمتعارف را در زمینه قانون می داند باید با تعامل با نمایندگان مجلس مشکل را حل کند و موانع قانونی در این رابطه قرار داده شود تا از تکرار این مشکل جلوگیری شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار