حجت الاسلام عبدالرحمن رضایی امام جمعه زیراب شد\

حجت الاسلام عبدالرحمن رضایی امام جمعه زیراب شد

  • کد خبر: 2111104542
  • چاپ
  • انتشار: 12 مهر 1403 - 19:12

حجت‌الاسلام عبدالرحمن رضایی در آیینی به عنوان امام جمعه جدید شهر زیراب در شهرستان سوادکوه معرفی شد.

به گزارش استناد نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد انتظاری مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بخش زیراب با بیان اینکه تکریم محمدزمان رضایی امام جمعه بخش زیراب و معارفه عبدالرحمن رضایی را داریم، گفت: به لطف عنایت حق در مقابل دشمن زبون شاداب هستیم، هویت و شناسنامه هر ملتی به فرهنگ آن ملت و جامعه است و در جامعه شیعیان امیرالمومنین نماز مبنا و ستون فرهنگ ناب اسلام و نجات بشریت از تهدیدها و بلاها است.

حجت‌الاسلام انتظاری، اظهار داشت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی نماز همیشه کانون تفکر بکر اسلامی،تفکر انقلابی ملت قهرمان و انقلابی ایران و تفکر انقلابی ملت آل علی بوده است.

وی، افزود: قرآن فرمان داد به امت رسول خدا که هرگاه حکومت،قدرت و تسلط بر منطقه پیدا کردید اولین اقدام شما اقامه نماز باشد، نماز جمعه نماز عبادی و سیاسی، نماز وحدت آفرین ملت‌های مسلمان عالم و دشمن شکن است، دشمن نمی‌تواند صفوف فشرده نماز ملت ایران را ببیند.

 

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، تصریح کرد:سیاست استراتژی انقلاب،نظام،امام و رهبر عالی‌قدر مسلمانان عالم و سیاست استراتژی ملت و مملکت همه بر سیاست اصولی دو محور استکبار ستیز و دشمن شکن راست قامت است که با همت و شجاعت در برابر دشمنان زبون و گردن کشان عالم ایستادیم، کسانی که با کودکان می‌جنگند .

وی، افزود: پایگاه نورانی و پایگاه امانت علی(ع) در پایگاه ۹۰۰ مصلی کشور است، شهر کهن، شهر ولایت‌مدار امیرالمومنین زیراب و شهرستان عالم پرور سوادکوه پیشانی تمام اخبار ، شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امر به معروف و نهی از منکر، شهدای خدمت است.

این مسئول، خاطر نشان کرد: شهید رئیسی اصولی را داد و ریل گذاری کرد، ایران مقتدر و سپاه قهرمان داریم،هفته انتطامی نیز داریم کسانی که مردانه ایستادند، شهید دادند در چنین کشوری و با چنین نگاهی هستیم .

انتظاری خطاب به مسئولان، گفت: مسئولان و خدمت‌گذاران بدانند مبنای تمام این حرکت‌ها تقوای الهی است، تقوای الهی قرارگاه مطمئن است.

وی درمورد امام جمعه زیراب، یادآور شد:دغدغه امام جمعه زیراب برای کار جوانان و امور فرهنگی را دیدم ، عاشق خدمت است، امام جمعه‌‌ جدید نیز فاضل، عالم تلاش‌گر و دلسوز مردمی و مدرس موفق در دانشگاه و دغدغه‌مند در همه امور بویژه جوانان هست.

علی کشوری نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن گرامی هفته نیروی انتطامی، شهدای مقاومت و وعده صادق۲، گفت: ضربه کوبنده و پاسخ محکم کشور بویژه ارتش و سپاه مقتدر را شاهد بودیم، ضربه شصتی که مردم ما آرزو می‌کردند این اتقاق بی‌افتد .

وی، یادآور شد: بعد شهادت سید حسن نصرالله بغض ما در صحن مجلس شکست، وقتی سید حسن نصرالله به شهادت رسید توفیق داشتم با حاج قاسم خدمت این سید رسیدم، لیاقتش جزء شهادت چیزی نبود، مرگ ساده دور از شان بود. 

کشوری با اشاره به بندهای بیانیه مقام معظم رهبری درمورد شهدای مقاومت ، یادآور شد:حضرت آقا بویژه در مهم‌ترین بند بیانیه که فرمودند ادامه دهنده راه شهید و راه مقادمت خواهیم بود و ما فرمایش حضرت آقا را فصل الخطاب می‌دانیم و به زودی شاهد محو این باند جنایت‌کار، این جرثومه فساد و غده سرطانی از روی کره خاکی خواهیم بود.

در پایان مراسم ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی امام جمعه زیراب ، حجت‌الاسلام عبدالرحمن رضایی به عنوان امام جمعه جدید این بخش معرفی شد و امام جمعه سابق زیراب برای ادامه خدمت به بندپی غربی خواهد رفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار