حقوق کارگران و بازنشستگان دوباره افزایش یابد / وزیر کار دولت جدید باید درد و رنج کارگران را چشیده باشد\

حقوق کارگران و بازنشستگان دوباره افزایش یابد / وزیر کار دولت جدید باید درد و رنج کارگران را چشیده باشد

  • کد خبر: 2111104389
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1403 - 13:02

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران بر تحقق عدالت اجتماعی تاکید کرد ‌گفت:امیدواریم همه کسانی که برای حمایت از قشر مستضعف شعار دادند در تحقق آن جامه عمل بپوشانند.

به گزارش استناد نیوز، نصرالله دریابیگی روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت هفته تامین اجتماعی با اشاره به اینکه امیدواریم در دولت جدید و با حمایت های مجلس در تحقق عدالت اجتماعی قدم های شایسته ای برداشته شود، اظهار داشت:بازنشستگان تامین اجتماعی این انتظار را از سازمان تامین اجتماعی ، وزارت کار و‌ د‌ولت دارند طبق قانون حداقل در هر سال افزایش حقوق کار مورد ارزیابی و اجرا قرار گیرد.

وی در ادامه به وضعیت اسفناک بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره ای کرد و افزود: این بازنشستگان فقیرترین و‌مظلوم ترین قشر در مازندران هستند.

دریابیگی بیان کرد: اجرای صحیح قانون و عدالت اجتماعی و‌ کوتاه شدن فاصله بین فقر ‌‌و غنا باید توسط سازمان تامین اجتماعی و دولت تحقق پیدا کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه بزرگ‌ترین بدهکار سازمان تامین اجتماعی خود دولت بوده است ، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی رقم ۸۰۰ هزار میلبارد تومان بوده است . 

وی ضمن تبریک انتخاب دکتر پزشکیان بعنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران بر انتخاب وزیری که رنج مستضعفین را کشیده باشد تاکید و افزود: در دیداری که با رییس جمهور منتخب داشته ایم مواضع خود را درمورد سازمان تامین اجتماعی و وضعیت نامناسب کارگران به عرض ایشان رساندیم که امیدواریم در دولت جدید انفاقات خوبی برای ساماندهی زندگی کارگران و بازنشستگان کشور صورت گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار