حضور در انتخابات امری حیاتی برای هر ملتی است\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

حضور در انتخابات امری حیاتی برای هر ملتی است

  • کد خبر: 2111104334
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1403 - 10:21

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه حضور در انتخابات امری حیاتی برای هر ملتی است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات یکبار دیگر اعتلا و عظمت کشور و ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

آیت الله علی معلمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه هر کسی که با وجود دلخوری نخواهد در انتخابات شرکت کند کمکی به وضع کشور نخواهد کرد،: افزود: امیدواریم همه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات فردی اصلح و شایسته همچون شهید آیت الله رئیسی را برای ریاست جمهوری آینده کشور انتخاب نمایند.

وی به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در بحث آبرسانی در منطقه خوزستان و فلات مرکزی ایران و گازرسانی و آب رسانی به مناطق سیستان و بلوچستان اشاره ای کرد و گفت: در سه ساله دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی ۱۷ هزار تخت بیمارستانی در کشور افزوده شد و توانست خدمات بسیار بزرگی در بخش درمان و بهداشت به مردم ایران ارائه دهد‌.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد : بیمارستان رازی بعد ۱۶ سال با ۶۰ درصد پیشرفت کار در مدت ۲ سال در دولت رئیسی به بهره برداری رسید.

آیت الله معلمی با بیان اینکه رئیس جمهور مسئول اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در کشور است ، افزود: دولت رئیسی در شرایط سخت اجرای کشور را به عهده گرفت و قدم به قدم توانست از این سختی ها گذر و اقدامات خوبی در کشور ارائه دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار