جدال های سرنوشت ساز در آخرین هفته لیگ برتر/ جام بیست و سوم قرمز می شود یا آبی؟\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

جدال های سرنوشت ساز در آخرین هفته لیگ برتر/ جام بیست و سوم قرمز می شود یا آبی؟

  • کد خبر: 2111104282
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1403 - 14:50

نفس های آخر بیست و سومین رقابت های لیگ برتر امروز به صدا در خواهد آمد و قهرمانی این دوره مسابقات از میان سرخابی های پایتخت مشخص می شود.

به گزارش استناد نیوز، لیگ برتر امسال نسبت به سال های گذشته با تفاوت بسیاری آغاز شد. جام بیست و سوم پر از هیجان و کری خوانی برای هواداران تیم های لیگ برتری همراه شد. 

جامی که تا پایان هفته قهرمان آن مشخص نیست. جنگ سرخابی ها برای تصاحب جام باعث شد تا تب داغ این روزهای خرداد دو برابر شود. تیم های پایین جدول هم همچنان برای بقا میجنگند. 

البته این جام حاشیه های بسیاری داشت؛ اما فعلا چیزی که برای دوستداران فوتبال مهم است، مشخص شدن قهرمان لیگ برتر است. 

استقلال که هفته ها مدعی قهرمانی لیگ برتر بود بعد از تساوی مقابل نساجی مازندران به رده دوم رسید و پرسپولیس در بازی همزمان مقابل استقلال خوزستان با کامبک عجیب بازی سه صفر باخته را در دقایق پایانی به ۴ بر سه رساند و پیروز میدان شد تا صدرنشینی را از آبی های پایتخت بگیرد. 

استقلال اکنون با ۶۴ امتیاز در رده دوم و پرسپولیس هم با ۶۵ امتیاز در رده نخست قرار دارد. هنوز قهرمان مشخص نیست و باید دید هر دو تیم در  آخرین دیدار خود در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر به چه نتیجه ای می رسند.

استقلال از خط دفاعی خوبی در این دوره از رقابت های لیگ برتر برخوردار است و این تیم در ۳ مسابقه اخیرش در لیگ برتر ایران هیچ گلی نخورده است، همچنین شاگردان نکونام در ۵ مسابقه خارج از خانه اخیرش در لیگ برتر  هیچ گلی نخورده است.

تیم فوتبال پرسپولیس هم برخلاف آبی ها از خط حمله خوبی برخوردار است و بعد از رفتن یحیی گل محمدی، سرمربی محبوب این تیم، اوسمار جانشین او به عنوان سرمربی قرمزها توانست جانی دوباره به قرمزهای پایتخت بدهد و آنها در ۵ بازی آخر خارج از خانه اش را برده اند. 

تیم های تراکتور، سپاهان، ملوان و شمس آذر هم تلاش کردند به عنوان قهرمانی برسند اما نتوانستند نتایج مورد نظر را جذب کنند و این تیم ها با اختلاف پشت سر تیم های پایتخت قرار گرفتند. تراکتور سازی هم که نتوانست دل هوداران را به دست بیاورد و از قهرمانی دور شد اکنون مالک باشگاه تراکتورسازی که مورد انتقاد هواداران قرار گرفته تصمیم دارد این باشگاه را واگذار کند و به فروش برساند باید دید این تیم پر طرفدار تبریزی برای سال آینده چه سرنوشتی خواهد داشت. 

تیم های گل گهر سیرجان ، ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان هم در این دوره از رقابت ها روند معمولی داشتند و در اواسط جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند. 

مس رفسنجان از آخرین برد خانگی اش در لیگ برتر ایران ۱۰ بازی گذشته است.گل گهرسیرجان هم از آخرین بردش ۹ بازی گذشته است. 

تیم های نساجی مازندران، هوادار، پیکان، فولاد ، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در رده های پایین جدول لیگ برتر قرار دارند. جدال میان تیم های پایین جدول هم با حساسیت های بسیاری دنبال می شود.

تیم فوتبال نساجی مازندران با هواداران پر شورش این لیگ برتر را با فراز و نشیب های بسیاری سپری کردند. ساکت الهامی توانسته بود نساجی را قهرمان جام حذفی کند اما در ابتدای فصل قرمزهای مازندران را تنها گذشت و این تیم نتوانست در این دوره از رقابت ها نتایج مطلوب را کسب کند اما نساجی بار دیگر با بازگشت الهامی توانست عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و تا حدودی از انتهای جدول فاصله بگیرد اما هر چند سرنوشت این تیم هم به هفته پایانی لیگ بستگی دارد. این تیم همانند هوادار با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و امروز ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید وطنی میزبان فولاد است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار