باید از اهداف شهدا حمایت کرد/ ارزش های دینی و انقلابی تقویت شود\
  • نماینده ولی فقیه در مازندران؛

باید از اهداف شهدا حمایت کرد/ ارزش های دینی و انقلابی تقویت شود

  • کد خبر: 2111104109
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1403 - 08:01

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه شهدا از همه ما به‌خصوص از خانواده‌های خودشان انتظار دارند،  گفت :باید از اهداف شهدا حمایت کنیم، در مسیر ولایت باشیم، انسجام خودمان را حفظ کنیم، ارزش‌های دینی و انقلاب را تقویت کنیم، این‌ها شهدا را خوشحال می‌کند.

به گزارش استناد نیوز، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی شب گذشته در جمع خانواده‌های شهدای راه آهن ناحیه شمال که با حضور مدیر کل راه آهن استان و معاونین برگزار شد، ضمن تبریک ایام پیش رو عید سعید فطر و ضمن ادای احترام به خانواده‌های شهدا اظهار داشت: جایگاه شهید و شهادت براساس آیات نورانی قرآن مجید، روایات فراوان، کلمات بزرگان دینی ما خیلی روشن و واضح است.

وی افزود: خداوند در قرآن کلمه شهید را با تعبیر کشته شدن در راه خدا بیان فرمودند، مقام شهادت مقامی است که همه معصومین آرزوی این مقام را داشتند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه شهدا حاضر و ناظر هستند، تاکید کرد: شهدا به نماز و حجاب ما اهمیت می‌دهند و اگر مظاهر بی‌حجابی را خدای ناکرده در کوچه و خیابان، ابتذال، سگ‌گردانی، بی ایمانی، بی‌بندوباری و مظاهر فرهنگ غرب را ببینند آزرده می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: اما اگر ببیند همه در راه دین هستند خوشحال می‌شوند، ما باید شهدا را خوشحال و راضی کنیم نه اینکه صرفا مجلس بگیریم این مجلس گرفتن مقدمه‌ای است برای اینکه مرور و توجهی به خواسته‌های شهدا و توجهی به آرمان آنان داشته باشیم.

این مسئول تاکید کرد: شهدا از همه ما به‌خصوص از خانواده‌های خودشان انتظار دارند، کجروی‌ها را انتظار ندارند، اینکه نوه، نتیجه یک شهید در راه درست نیست آزرده می‌شود، ولی اگر ببیند در مسیر درست، راستی، امانت، خدمت، درستکاری و ... حرکت می‌کنند راضی خواهند بود.

وی یادآور شد: باید از اهداف شهدا حمایت کنیم، در مسیر ولایت باشیم، انسجام خودمان را حفظ کنیم، ارزش‌های دینی و انقلاب را تقویت کنیم، این‌ها شهدا را خوشحال می‌کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار