می‌خواهند صدای کارگران را خاموش کنند / چه کسانی به دنبال حذف بابایی کارنامی هستند؟\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

می‌خواهند صدای کارگران را خاموش کنند / چه کسانی به دنبال حذف بابایی کارنامی هستند؟

  • کد خبر: 2111104036
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1402 - 19:28

جریانی که به دنبال تخریب رئیس فراکسیون کارگری در مجلس و خاموش کردن صدای رسای کارگران از تریبون قوه مقننه هستند، کمر کارگران را می شکنند.

استناد نیوز همواره به عنوان یک رسانه منتقد در استان مازندران شناخته می شود، این رسالتی است که بر ماست تا بجای مجیز گویی مسئولین و تعریف و تمجید در شرایطی که اوضاع اقتصادی و بطور کلی شرایط زندگی مردم مساعد نیست، انتقادهایی را مطرح نماییم تا در جهت اصلاح یک گام به جلو برداشته شود تا صدای مردم باشیم.

با همین نگرش و در همین راستا پیش از این نیز نقدهایی به علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود وارد آورده ایم، اما...

اما مگر می شود حقیقت را کتمان کرد؟ مگر می شود صداها را نشنید و تحرکات را ندید؟ 

علی بابایی کارنامی در چهار سال نمایندگی علیرغم انتقادهای وارده صدای کارگران بی صدای کشور بود و به راستی این قشر زحمتکش و مولد جامعه را نمایندگی کرد.

جریانی که به دنبال تخریب و خاموش کردن صدای بابایی کارنامی در مجلس هستند، تاب شنیدن صدای کارگران را ندارند، می‌خواهند صدای قشر ضعیف جامعه را خاموش کنند.

صاحبان زر و سیم به دنبال بیگاری کشیدن از نیروی کار با کمترین حقوق و دستمزد و بدون بیمه و بازنشستگی هستند.

پدرخواندگان سیاسی و اقتصادی شهر به دنبال پر کردن کیسه بی انتهایی هستند که از جیب مردم و اقشار ضعیف جامعه دوخته اند.

کافیست به نطق‌های نماینده مردم ساری و میاندورود در حمایت از دغدغه های قشر کارگر و بازنشستگان کارگری گوش کرد تا پشت پرده این تخریب ها را دریافت.

علی بابایی کارنامی علیرغم همه نقدها، یکی از مردمی ترین و پیگیرترین و مؤثرترین نماینده ادوار ساری و میاندورود است، نماینده ای در تراز ملی که آسیب فقدانش در مجلس دوازدهم نه تنها گریبان کارگران و مردم حوزه انتخابیه بلکه سراسر کشور را خواهد گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار