حمایت اقشار مختلف مردم از عبدالوحید فیاضی در نور و محمودآباد\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

حمایت اقشار مختلف مردم از عبدالوحید فیاضی در نور و محمودآباد

  • کد خبر: 2111104009
  • چاپ
  • انتشار: 02 اسفند 1402 - 13:00

درحالی که فاصله چندانی تا انتخابات مجلس دوازدهم باقی نمانده، موج حمایت های مردمی از عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد کفه ترازو را سنگین کرده است.

به گزارش استناد نیوز، در فاصله نه روز تا انتخابات مجلس دوازدهم در روز یازدهم اسفندماه رقابت های انتخاباتی وارد راند نهایی شده است و کاندیداها آخرین تلاش های خود را برای جلب نظر و اعتماد مردم بکار می گیرند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی تنها کاندیدای حاضر در انتخابات می باشد که در سه دوره متوالی بیش از 30 هزار رای اعتماد از مردم کسب نموده است، فیاضی  که در انتخابات مجلس نهم به سلطه ناطق نوری در مجلس پایان داد در انتخابات مجلس دهم و یازدهم نیز با بیش از 30 هزار رای فاصله کمی با نمایندگی داشت اما با اختلاف کمتر از پانصد رای از مجلس یازدهم بازماند.

اما اکنون شرایطی کاملا متفاوت در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد حاکم است، مردم منطقه که بخصوص در دوره گذشته از عملکرد نماینده خود رضایت نداشتند بار دیگر به عبدالوحید فیاضی لبیک گفتند تا در مجلس دوازدهم از تجربه، تعهد، صداقت و قدرت نفوذ او در توسعه حوزه انتخابیه و فعال سازی ظرفیت های بی کران مغفول مانده شهرستان های نور و محمودآباد استفاده نمایند.

بسیاری از کارشناسان و تجلیل گران انتخابات معتقدند فیاضی شرایط بسیار مطلوبی در انتخابات پیش رو دارد و جو حاکم بر منطقه نیز گواه این مسئله است. باید دید فردای انتخابات نام کدام کاندیداها از صندوق های رای بیرون خواهد آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار