\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

رقابت داغ انتخاباتی در قائمشهر / کدام کاندیداها شانس بیشتری دارند؟

  • کد خبر: 2111103941
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1402 - 20:52

درحالی که حدود یک ماه تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم زمان باقی مانده تایید صلاحیت چند چهره مطرح و امیدواری به تایید چند نام مطرح در روزهای آینده معادلات این انتخابات را در حوزه انتخابیه قائمشهر تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش استناد نیوز، تا امروز با رصد فضای سیاسی و تحلیل تحرکات و اقبال مردمی کاندیداها در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به چند چهره مطرح می رسیم که فضای انتخابات به نفع آن ها پیش می رود.

 

عمران عباسی به عنوان کاندیدای مطرح در سوادکوه و قائمشهر که از پایگاه رای مناسبی نیز برخوردار بوده و به عنوان کاندیدای مورد حمایت جامعه فرهنگیان مطرح است یکی از شانس های اصلی راهیابی به مجلس محسوب می‌شود که در بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان سبد رای خود را ایجاد کرده است که این جایگاه فراجناحی و ناشی از ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم می باشد.

 

کیوان مرادیان نماینده اصولگرای مجلس اگر چه عملکردش در مجلس یازدهم با انتقادها و حواشی زیادی همراه بود و بخصوص وعده های به عمل نپیوسته در خصوص کارخانه نساجی پایگاه رای او را تضعیف کرده است اما همچنان یکی از مدعیان انتخابات محسوب می شود که احتمالا در لیست اصولگرایان قرار خواهد گرفت، از طرفی مرادیان که خود را کاندیدای مورد اقبال در شهرستان جویبار میدید با تایید صلاحیت یک چهره مطرح به نام رحیم فولادی از جویبار به سختی افتاده است.

 

یوسفعلی جوانی، پدیده انتخابات مجلس سال ۱۳۹۴ در این حوزه انتخابیه، بار دیگر هرچند دیرهنگام فرصت ورود مجدد به انتخابات را بدست آورده است و امیدوار است بار دیگر شگفتی ساز باشد، در صورت افزایش مشارکت در انتخابات و حمایت اصلاح‌طلبان، جوانی باز هم می‌تواند در قامت یک مدعی قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام مصطفی معلمی فرزند آیت الله علی معلمی نیز قصد ورود به بهارستان را دارد، هرچند به نظر می رسد مصطفی معلمی یکی از چهره های مورد حمایت لیست اصولگرایان باشد اما عدم شناخت کافی از توانایی های فردی کار سختی در پیش رو دارد.

 

موسوی طارسی، اسرافیل یزدانی، رحیم فولادی و چند چهره دیگر نیز در جستجوی شانس های خود برای پیشی گرفتن از رقبا هستند و باید دید در روزهای حساس باقی مانده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

آنطور که از خبرهای درگوشی بر می آید احتمال تایید صلاحیت چند چهره شاخص دیگر در روزهای پایانی بررسی صلاحیت ها وجود دارد که معادلات انتخابات را پیچیده تر خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار