فرهنگیان مازندران نمایندگان خود را در مجلس می خواهند\
  • احتصاصی استناد نیوز؛

فرهنگیان مازندران نمایندگان خود را در مجلس می خواهند

  • کد خبر: 2111103930
  • چاپ
  • انتشار: 07 بهمن 1402 - 10:01

جامعه بزرگ فرهنگیان استان مازندران در شهرهای مختلف به دنبال بدست آوردن کرسی های نمایندگی مجلس دوازدهم شورای اسلامی هستند.

به گزارش استناد نیوز، سال های متمادی از خواسته های معلمان و جامعه بزرگ فرهنگیان می شنویم که علیرغم تایید بحق بودن مطالبات این قشر تاثیرگذار جامعه در قوای سه گانه، متاسفانه بعضا چند دهه گذشته اقدام موثری در جهت برآورده کردن آن ها صورت نگرفت.

سال 1398 و در جریان انتخابات مجلس یازدهم شاهد تلاش هایی برای ایجاد یک اتحاد در بین جامعه فرهنگیان در کل کشور بودیم که علیرغم عدم شکل گیری کامل آن 32 نماینده فرهنگی به مجلس راه یافتند که همین پیروزی کوچک و البته پیگیری های متعدد فرهنگیان موجب شد حرکت بزرگی در قوه مقننه آغاز شود که بحث مهم رتبه بندی یکی از آن ها می باشد.

هرچند اجرای ناقص رتبه بندی معلمان نتوانست رضایت ها را جلب نماید اما جامعه فرهنگیان را به این نتیجه مهم رساند که دستیابی به مطالبات چندین ساله از مسیر قانونگذاری و تقویت جایگاه خود در مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.

از همین رو در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم، معلمان و به طور کلی فرهنگیان و خانواده های آن ها که جامعه بزرگی را شامل می شوند به یک اتحادی برای کسب کرسی های بیشتر در مجلس رسیده اند و در استان مازندران نیز این خواست و اراده وجود دارد و کاندیداهای خود را در بعضی حوزه های انتخابیه مانند قائمشهر، بابل، نور و محمودآباد و... شناخته و درحال شناسایی کاندیداهایی همسو به جریان فکری و دارای اقبال مردمی در سایر حوزه ها می باشند تا نمایندگان بیشتری را در مجلس دوازدهم داشته تا صدای آن ها در مهمترین رکن قانونگذاری باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار