ارائه خدمات داوطلبانه بیش از ۱۱ میلیارد ریالی به شهروندان سوادکوهی\

ارائه خدمات داوطلبانه بیش از ۱۱ میلیارد ریالی به شهروندان سوادکوهی

  • کد خبر: 2111103088
  • چاپ
  • انتشار: 28 فروردين 1402 - 17:50

جمعیت هلال احمر سوادکوه ضمن تشریح خدمات ارائه شده واحد خدمات داوطلبانه در سال گذشته، کمک به افراد محروم و آسیب دیده را از وظایف برشمرد .

خبرنگار : معظمه نقی پور

به گزارش استنادنیوز از سوادکوه، وحید متانی رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه با بیان اینکه واحد داوطلبان این شهرستان در سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۳۶۷ میلیون و ۸۴۵ هزار ریال در راستای اهداف چهارگانه جمعیت هلال‌احمر ارائه خدمات داشته است، خاطرنشان کرد: در بحث مساعدت و معرفی مددجو به داروخانه هلال‌احمر برای تهیه دارو و درمان، معرفی به 

مراکز توانبخشی به ۲۳۳ نفر در مجموع ۳میلیارد و ۵۴۲ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال کمک شده بود.

وی افزود: همچنین در سال گذشته در بخش اجرای کاروان سلامت در ۵ روستا و ویزیت، تعداد ۳۲۸ نفر بهره‌ور از خدمات به ارزش ۴۳۲ میلیون ریال استفاده کرده بودند.

متانی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ با اجرای ۱۹ چادر سلامت در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برای تعداد ۱۲۷۰ نفر بهره‌ور به ارزش ۲۵۵ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه با توجه به اجرای پروژه‌های داوطلبی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: تعداد ۷ پروژه داوطلبی در قالب پروژه امدادی، حمایتی، معیشتی و.. به ۷۳۷ نفر بهره‌ور به ارزش ۷۷۶ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال مساعدت شده و برای اجرای طرح نیابت دیدار با خانواده معظم شهداء ، نیازمندان و بیماران به تعداد ۳۲ نفر به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال کمک شده است.

متانی اظهار داشت:در طی ۴ دوره در سال گذشته آموزش امداد و کمک‌های اولیه همگانی و شناخت حوادث ویژه کارکنان اداره منابع طبیعی و شبکه بهداشت و درمان سوادکوه انجام شده بود.

وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۱ موفق به تهیه و توزیع ۱۵۵ بسته غذایی برای جامعه هدف به ارزش ۷۷۵ میلیون ریال شدیم همچنین تامین و تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی به ساکشن به ارزش ۸۰ میلیون ریال انجام شده بود که ۱۳۵نفر بهره ور از تجهیزات استفاده نمودند.

متانی در بحث اهدای خود، گفت: داوطلبان ، اعضا و شهروندان نیکوکار به تعداد ۳۸۰ نفر از بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

وی ادامه داد: طرح یلدانه که به ارزش ۴۰ میلیون ریال بود در سطح 5 پایگاه امدادی و کشیک اداری ، انجام شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه با توجه به خدمات این سازمان در بخش تسهیلات، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶ نفر از مددجویان را به بانک مهر جهت دریافت وام قرض الحسنه کم بهره ۴٪ در اقساط ۶۰ماهه، جهت بیماران صعب العلاج و بی بضاعت معرفی کردیم که مجموع مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار