مجموعه ورزشی کارگران شهرستان قائمشهر نونوار شد\

مجموعه ورزشی کارگران شهرستان قائمشهر نونوار شد

  • کد خبر: 2111102852
  • چاپ
  • انتشار: 27 آذر 1401 - 14:05

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های قائمشهر و سیمرغ با بیان اینکه مجموعه ورزشی کارگران استان مازندران واقع در شهرستان قائمشهر بار دیگر نونوار شد، گفت: این مجموعه آبان ماه امسال با حضور مدیر کل امور ورزش وزارت تعاون و کار به بهره برداری رسید.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، عملیات اجرایی مجموعه ورزشی کارگران استان مازندران واقع در قائمشهر در دهه 70 آغاز و در سال 88 به بهره برداری رسید.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 2 هکتار و در ابتدای ورودی روستای ابجر واقع شده است.

این سالن ورزشی برای  ورزش های توپی همچون فوتبال، فوتسال، والیبال ، بسکتبال، هندبال و همچنین ورزش های رزمی طراحی شده بود.

زمین چمن فوتبال این سالن هم به صورت هیات امنایی اداره می شد.

امید روشن روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال های 98 و 99 احیا و بازسازی اماکن های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کرده است، گفت: پیمانکار بازسازی و احیا سالن ورزشی کارگران شهرستان قائمشهر را هم به سرانجام رسانده است.

وی با اعلام اینکه این مجموعه آبان ماه امسال نونوار شد، گفت: این مجموعه ورزشی با حضور مدیر کل امور ورزش وزارت تعاون و  کار" مهندس کمال تنها" به بهره برداری رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائمشهر هدف از احیا و بازسازی سالن ورزشی را افزایش شور و نشاط بین کارگران، راندمان کار و در نهایت افزایش تولید ناخالص ملی اعلام کرد.

 کارگران با تخفیف 50 درصد می توانند از این سالن استفاده کنند.

روشن در پایان با اعلام اینکه در سال های 88، 89 و 90 مسابقات منسجم برای جامعه کارگری برگزار می شد، گفت: برگزاری این مسابقات منجر به روحیه نشاط و افزایش بهره وری و کارآیی، پیشرفت شغلی در بین کارگران می شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار