اصلاح 1.5 کیلومتر از شبکه آبرسانی در منطقه کوچکسرا قائمشهر\
  • مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران؛

اصلاح 1.5 کیلومتر از شبکه آبرسانی در منطقه کوچکسرا قائمشهر

  • کد خبر: 2111102745
  • چاپ
  • انتشار: 21 آبان 1401 - 17:46

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران از اصلاح یک و نیم کیلومتر از شبکه آبرسانی در منطقه کوچکسرا قائمشهر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تا یکماه آینده پیمانکار برای اصلاح شبکه آب در این منطقه مستقر خواهد شد.

 

خبرنگار: فائزه تقی زاده 

مهندس بهزاد برارزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه 21 هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در مازندران وجود دارد که بیش از 5 هزار و 300 کیلومتر آن فرسوده است، افزود: در طی این مدت ها اقدامات فراوانی برای اصلاح شبکه صورت گرفته است، اما کافی نیست.

وی گفت: شهرستان قائمشهر با یک لوله به سایز 400 در حال مدیریت است.

مدیر عامل آبفای مازندران با بیان اینکه پروژه تعویض خطوط  اصلی آبرسانی در شهر قائمشهر را با نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر مطرح کرده ایم،  افزود: دکتر کیوان مرادیان هم برای اجرایی شدن پروژه آبرسانی شبکه توزیع قائمشهر، از وزارت نیرو دستور گرفت .

برارزاده با اعلام اینکه این طرح به همت نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر در کتابچه تنش آبی کشور گنجانده شد، تصریح کرد: منتظر ابلاغیه اعتبار هستیم.

وی گفت: با تامین اعتبار و با همت فرمانداری، شورا و شهرداری قائمشهر عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

مدیر عامل آبفای مازندران در پایان از اصلاح یک و نیم کیلومتر از شبکه آبرسانی در منطقه کوچکسرا قائمشهر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تا یکماه آینده پیمانکار برای اصلاح شبکه آب در این منطقه مستقر خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار