اغتشاشات ظلم به امنیت کشور و آرامش مردم است\
  • رئیس جمهور؛

اغتشاشات ظلم به امنیت کشور و آرامش مردم است

  • کد خبر: 2111102645
  • چاپ
  • انتشار: 05 آبان 1401 - 11:04

رئیس جمهور با بیان اینکه اغتشاشات بهم ریختگی ظلم به امنیت و آرامش کشور است، گفت: اغتشاش ظلم به مردم بیگناهی است که در خیابان ها آسیب می بینند.

 

به گزارش استناد نیوز، سید ابراهیم رئیسی روز پنج شنبه در آئین افتتاح رسمی پنج نیروگاه برق حرارتی کشور که در زنجان برگزار شد با بیان اینکه اغتشاشات ظلم به علم و دانش افزایی، ظلم به کسب و کار مردم است، افزود: اغتشاشات ظلم به مردم بیگناهی است که در خیابان ها مورد آسیب واقع می شوند.

وی با اعلام اینکه در این ماجراها به وضوح دست دشمنان دیده می شود، گفت: آنها می خواهند قطار پیشرفت از کشور باز بماند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما به دنبال فراهم کردن ایجاد شغل برای مردم هستیم، افزود: اما آنها می خواهند تا کسب و کار مردم را برهم بزنند و آنها را عصبانی کنند.

آیت الله رئیسی با اعلام اینکه اغتشاش ظلم به مردم و پیشرفت کشور است، گفت: اغتشاش ظلم به مردم بیگناهی است که در خیابان ها آسیب می بینند. ظلم به امنیت کشور و آرامش مردم است.

وی با بیان اینکه اغتشاش و بی نظمی زمینه حرکتهای تروریستی را فراهم می کند، افزود: به دنبال همین اقدامات در سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت حرم حضرت شاه چراغ ؛ مردم بیگناه را در حال عبادت و بندگی خدا به رگبار بستند و بعد داعشی ها رسما اعلام کردند که این کار را ما انجام داده ایم.

رئیس جمهور در پایان با اشاره به اینکه اصل و لازمه امنیت و آرامش همه اقدامات کارو تلاش، فعالیت تولید، علم افزایی و غیره است، گفت: امنیت اصل و همه اقدامات فرع بر حفظ امنیت است ،مردم کشور ببینند دست دشمن، توطئه ها و فتنه گری های دشمن را که نمی خواهد ایران اسلامی رشد و پیشرفت کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار