ناکارآمدی مدیریتی استان مازندران در پروژه ورزشگاه وطنی قائمشهر + عکس\
  • ادامه خانه به دوشی نساجی

ناکارآمدی مدیریتی استان مازندران در پروژه ورزشگاه وطنی قائمشهر + عکس

  • کد خبر: 2111102401
  • چاپ
  • انتشار: 01 شهریور 1401 - 15:26

تعویض چمن یک ورزشگاه کوچک شاید برای بسیاری ساده به نظر بیاید اما این پروژه  در ورزشگاه وطنی به معضل مدیریتی در استان مازندران تبدیل شده است.

به گزارش استناد نیوز؛ درحالی که بیش از یکسال از آغاز تعویض چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر می گذرد، علیرغم وعده و وعید های بسیار از سوی مسئولان ملی ، استان و شهرستانی همچنان این ورزشگاه آماده میزبانی بازی های نساجی مازندران نشده است.

در بازدید اخیر داود رفعتی ناظر ویژه سازمان لیگ از آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی، شرایط این ورزشگاه برای میزبانی از ملوان مناسب ارزیابی نگردید و اجازه میزبانی به نساجی داده نشد.

در طی یکسال گذشته بازدیدهای بسیاری از سوی نمایندگان مجلس، مسئولان ورزش استان و شهرستان قائمشهر، فرماندار قائمشهر، استاندار مازندران، وزیر ورزش و حتی رئیس جمهور از روند بازسازی ورزشگاه به عمل آمد، بازدید هایی که با وعده هایی شیرین همراه بود.

سید ابراهیم رئیسی در سفر 20 اسفندماه هیئت دولت به استان مازندران، ضمن انتقاد از سرعت پروژه، دستور تکمیل چهار ماهه ورزشگاه شهید وطنی را صادر کرد و حسینی پور استاندار مازندران نیز با تشکیل کارگروهی قول عملی نمودن این دستور را داد، اما از همان ابتدا روند بازسازی آنگونه که انتظار می رفت انجام نشد و گویی عزم راسخی برای عملی نمودن دستور رئیس جمهور در استان مازندران وجود نداشت.

پس از آن حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم وعده تکمیل ورزشگاه وطنی تا ۱۵ مرداد و قبل از آغاز لیگ برتر را اعلام کرد، وعده ای که باز هم محقق نشد.

از سوی دیگر هرچه از زمان وعده های عملی نشده مسئولین می گذرد، چمن سبز ورزشگاه رو به زردی گذاشته است که نشان از قربانی شدن توامان زمان و کیفیت در این پروژه دارد.

این درحالی است که کشور قطر در آبان ماه 1401 جام هانی 2022 را برگزار خواهد کرد و در کوتاه ترین طمان ممکن  ورزشگاه مجلل و بزرگ را برای این رویداد فوتبالی فراهم آورد اما در استان مازندران علیرغم حساسیت های موجود و بازدیدهای مکرر تعویض چمن وطنی بعد از گذشت بیش از یکسال آماده بهره برداری نشد!

با توجه به هزینه چندین میلیاردی برای بهسازی ورزشگاه وطنی و شرایط بوجود آمده انتظار می رود مسئولین مربوطه بجای سکوت، پاسخگوی عملکرد و احیانا کم کاری های صورت گرفته در این خصوص باشند و نهادهای نظارتی به قرارداد این پروژه با جدیت ورود نموده و اجازه هدر رفت بیت المال را ندهند.

ورزشگاه وطنی قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار