بیش از 2 هزار سبد کالا بین نیازمندان سوادکوه توزیع شد/ کمک بیش از 10 میلیارد تومانی در جشن گلریزان\
  • رئیس کمیته امداد سوادکوه؛

بیش از 2 هزار سبد کالا بین نیازمندان سوادکوه توزیع شد/ کمک بیش از 10 میلیارد تومانی در جشن گلریزان

  • کد خبر: 2111102071
  • چاپ
  • انتشار: 18 ارديبهشت 1401 - 08:38

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه از توزیع بیش از 2 هزار و 262  بسته سبد کالا با همکاری سپاه ، آبشار عاطفه ها ، مراکز نیکوکاری  , خادمیاران رضوی ، کمیته امداد شهرستان سوادکوه ، خیرین ، دفاتر ائمه جمعه شهرهای زیرآب و پلسفید در بین مددجویان سطح این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز، علیرضا عابدی فیروزجائی با بیان اینکه برنامه سی شب ۳۰ آرزو برای فرزندان ایتام و محسنین شهرستان  در کانال حامیان اکرام و محسنین هرشب از ساعت ۲۱ با حضور خیرین در فضای مجازی برگزار شده است، افزود: در این طرح تعداد ۵۶ آرزو برآورده شد.

وی با اعلام اینکه در این طرح مبلغ 60 میلیون تومان جمع آوری شده است، گفت که همچنین مبلغ کالا ۲۴ میلیون تومان در قالب کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس، خرید لوازم تحصیلی و لوازم زندگی ، هزینه درمانی بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوادکوه دیدار و سرکشی از نیازمندان با همراهی ائمه محترم جمعه شهرهای زیرآب و پلسفید ، خیرین و مسئولین شهرستان  از ۷۴ مددجوی سرپرست خانوار  را دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: در این دیدارها ۱۱۷ میلیون تومان برای نیازمندان سطح این شهرستان جمع آوری شده است .

عابدی با اعلام اینکه در طرح اطعام مهدوی با کمک مراکز نیکوکاری، خیرین و امداد ۶ هزارو ۶۰۰ بسته غذای گرم بین نیازمندان  توزیع شده است، گفت: همچنین با کمک مراکز نیکوکاری یکهزار و 450 پرس افطاری ساده نیز توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۲۱۴ میلیون تومان زکات فطریه توسط کمیته امداد. بهزیستی ، آبشار عاطفه ها ، مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است، بیان کرد:  این مبلغ با هماهنگی ستاد شورای زکات و فرمانداری شهرستان سوادکوه  بین نیازمندان توزیع شده است..

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه در پایان از برگزاری جشن لذت لبخند با هدف گلریزان برای جمع آوری کمک به نیازمندان شهرستان با همت مدیریت تالار اسپهبدان زیرآب ، ائمه محترم جمعه شهرهای زیرآب ، پلسفید و خیرین خبر داد و گفت که در این جشن ۷۷۰ متر زمین برای احداث مسکن محرومین توسط راه و شهر سازی و خیرین ، تامین مصالح برای احداث مسکن ، سپرده گزاری نزد صندوق امداد ولایت به مبلغ ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان ، لوازم ضروری زندگی ،سرپرستی ۱۶۰ فرزند ایتام و محسنین شهرستان ، تهیه سبد کالا ، تامین جهیزیه اتفاق افتاد و همچنین ارزش کمک های نقدی و کالا به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان می باشد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار