اسکان بیش از 500 مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قائمشهر\

اسکان بیش از 500 مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قائمشهر

  • کد خبر: 2111101813
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1401 - 13:16

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر از اسکان بیش از 500 مسافر نوروزی در بقاع متبرکه و زائرسراهای این شهرستان خبر داد.

علی فتحی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی و بارش باران زائرسراها و بقاع متبرکه سطح این شهرستان پذیرای مسافران نوروزی شد، افزود: تا هفتمین روز از ایام نوروز بیش از 500 مسافر با حفظ رعایت امنیت در بقاع متبرکه این شهرستان اسکان یافتند.

وی گفت: زائرسراهای امام زاده محمد و روستای اباصالح و هفت بقاع متبرکه بین راهی این شهرستان میزبان مسافران نوروزی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در امام زاده ها و بقاع متبرکه این شهرستان در حال اجرا شدن است، افزود: این طرح از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 13 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

فتحی به حضور مبلغین در امام زاده ها و بقاع متبرکه این شهرستان در طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت : در این طرح مسافران و زائران از خدمات مشاوره، بسته های اطلاع رسانی و فرهنگی، پاسخ به سوالات شرعی، برپایی ایستگاه نقاشی و ... بهره مند می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه به مناسبت آغاز سال جدید 400 بسته در قالب معیشتی و بن کارت بین  نیازمندان این شهرستان توزیع شده است، گفت: هر بسته به ارزش 500 هزار تومان است که بین نیازمندان توزیع شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار