معاون جدید امور عمرانی استاندار مازندران معرفی شد/ معضل ترافیک و پسماند باید با روش علمی مرتفع شود\

معاون جدید امور عمرانی استاندار مازندران معرفی شد/ معضل ترافیک و پسماند باید با روش علمی مرتفع شود

  • کد خبر: 2111101697
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1400 - 14:30

رضا علیخانی کوشکک با پیشنهاد استاندار مازندران و با حکم وزیر کشور، به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار منصوب و امروز یکشنبه طی نشستی در استانداری معرفی شد.

به گزارش استناد نیور، در این آیین که با حضور سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در ساری برگزار شد از تلاش‌های مهدی رازجویان، معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار قدردانی شد.

استاندار مازندران در این  مراسم با اعلام اینکه این در این استان معاونت عمرانی یکی از معاونت‌های کلیدی استانداری است، گفت: باید اقداماتی که در این حوزه انجام می‌دهیم برای مردم قابل لمس باشد.

سید محمود حسینی پور خاطر نشان کرد: درحوزه عمرانی استانداری مازندران آن چیزی که اهمیت دارد آن است که باید خودمان را برای اجرای طرح‌های زیرساختی برای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار آماده کنیم و باید از مردم بپرسیم که اقداماتی که در این حوزه انجام شده است آیا مورد رضایت آنان بوده است؟

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم باید در ارتباط با وضعیت راه و اِلمان‌های شهری استان نظر دهند تا آحاد جامعه را در اجرای طرح‌های عمرانی راضی کنیم.

وی اضافه کرد: با شرایط آرمانی برای توسعه گردشگری و اقتصادی در استان فاصله زیادی داریم و با شرایط موجود نمی‌توانیم مازندران را به پایتخت گردشگری کشور تبدیل کنیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه، هرچقدر برای اجرای طرح‌های عمرانی در مازندران از ظرفیت‌های علمی و به‌روز استفاده کنیم بازهم کم است، گفت: ظرفیت‌های بسیار عظیمی در حوزه عمرانی مازندران وجود دارد که پیاده‌سازی این منابع نیازمند اراده مدیران است.

وی تصریح کرد: حق مردم مازندران این نیست که در ترافیک‌های چندین ساعته وقت‌شان تلف شود و نباید در بخش معاونت عمرانی به روزمرگی دچار شویم و تمام دهیاران، شهرداران و دستگاه‌های متولی برای آبادانی استان در تکاپو باشند.

استاندار مازندران افزود: از شرایط عمرانی در استان رضایت نداریم و نیازمند اجرای طرح‌های تحولی هستیم و باید مدیران در این حوزه بیش از پیش هماهنگ باشند.

حسینی‌پور گفت : تفکر جزیره‌ای مدیران دستگاه‌های اجرای در استان یک آسیب جدی است و باید این رویه اشتباه برچیده شود و مدیران کل اجرایی و ستادی تابع دستورات استانداری مازندران برای انجام بهتر امور باشند.

استاندار مازندران تاکید کرد: مسوولانی که با مدیران ارشد استان هماهنگ نیستند باید بروند و اگر مدیران کل در استان از تفکر جزیره‌ای دست بردارند، مسیر توسعه اقتصادی و عمرانی در مازندران شکوفا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ساختن مازندران وظیفه مسوولان است و مدیران اجرایی در انجام وظایفی که برعهده آنان گذاشته شده، هیچ منتی نباید بر مردم بگذارند.

استاندار مازندران تصریح کرد: از تلاش های چندین ساله رازجویان که در سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بودند نهایت قدردانی را دارم و از این به بعد ایشان به عنوان مشاور عمرانی در استانداری مازندران فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

 وی گفت: علیخانی هم فرزند این دیار و از مهندسان برجسته کشور است و باور داریم با حضور وی در مسوولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، تحولات خوبی در حوزه عمرانی استان رقم خواهد خورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار