معادلات انتخابات شورای شهر قائمشهر عوض شد / رد صلاحیت برخی چهره های مطرح\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

معادلات انتخابات شورای شهر قائمشهر عوض شد / رد صلاحیت برخی چهره های مطرح

  • کد خبر: 2111101121
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1400 - 18:15

اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شورای شهر دوره ششم معادلات این انتخابات را در شهر قائمشهر دچار تغییرات بزرگی کرد

به گزارش استناد نیوز، کمتر از 50  روز تا برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر باقی مانده است و روز گذشته با اعلام اولیه نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شورای شهر، تنور انتخابات سال 1400 شعله ور شد.

در شهر قائمشهر 123 نفر برای انتخابات شورای شهر ششم ثبت نام کردند که از این تعداد 5 نفر انصراف داده و 76 نفر صلاحیتشان مورد تایید هیات اجرایی و نظارت شهرستان قرار گرفت. بر این اساس 42 نفر از کاندیداها نیز رد صلاحیت شدند.

با نگاهی به لیست رد صلاحیت ها در شهر قائمشهر با نام هایی آشنا مواجه خواهیم شد که از مدتها قبل فعالیت خود را برای کامیابی در انتخابات پیش رو آغاز کرده و هزینه هایی را نیز متقبل شدند، نام هایی که حضور هرکدام از آنها می توانست تاثیر مستقیم بر سبد رای سایر کاندیداها داشته باشد و عدم حضورشان رقابت را برای سایر کاندیداها جذاب تر خواهد کرد.

از میان 42 فرد رد صلاحیت شده تا این مرحله، نام 15 نفر بیش از سایرین خودنمایی می کند که در این میان 8 کاندیدا سابقه عضویت در پارلمان شهری قائمشهر را در کارنامه داشته اند و چند تن نیز سال هاست از مدیران شهرداری قائمشهر می باشند.

این که چه اتفاقاتی در ادوار مختلف شورای شهر قائمشهر افتاده است که برخی از اعضای فعلی شورا و شوراهای گذشته نتوانستند از فیلتر هیات اجرایی و نظارت شهرستان عبور کنند، موضوعی است که لزوم نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد شوراهای شهر را بخصوص در زمان مسئولیت نمایندگی مردم در پارلمان شهری اثبات می کند.

گروه رسانه ای استناد در طی روزهای آینده به این موضوع مهم و نقد عملکرد داوطلبان تایید صلاحیت شده در حیطه مسئولیت های گذشته و بررسی توانایی هایشان برای اداره پارلمان شهری خواهد پرداخت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار