22 بهمن امسال حمایت قاطع مردم از نظام و انقلاب به نحوی دیگر تجلی خواهد یافت\
  • پیام عابدین نقیبی به مناسبت روز 22 بهمن؛

22 بهمن امسال حمایت قاطع مردم از نظام و انقلاب به نحوی دیگر تجلی خواهد یافت

  • کد خبر: 2111100947
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1399 - 17:47

عابدین نقیبی ۲۲ بهمن را روز رهایی ملت ایران ازاستثمار، استعمار و استکبار دانست و گفت: مردم ایران در روز ۲۲ بهمن برای همیشه از استثمار، استعمار و استکبار جهانی رهایی یافتند و دشمنان را از میهن اسلامی بیرون راندند.

به گزارش استناد نیوز، این فعال اجتماعی شهر ساری اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب ۲ سال قبل ادعا می کردند که ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید اما به کوری چشم آنان بار دیگر این ملت در روز ۲۲ بهمن ۹۹ آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می گیرد.

مهندس نقیبی بیان داشت: بنای انقلاب اسلامی ایران برپایه دفاع از مظلومین جهان و مبارزه با ظلم و ستم است و همین امر موجب شده تا دشمنان ۴۰ سال با نظام و انقلاب اسلامی ایران کینه و غرض ورزی داشته باشند و آن را سد راه نقشه های شوم و شیطانی خود می بینند.

وی تصریح کرد: همه دیدند که چگونه سرداردل‌ها، شهید قاسم سلیمانی با شهادتش درخت انقلاب را تنومند و قوی کرد و جبهه مقاومت و استقامت تقویت شد.

مهندس نقیبی اضافه کرد: دشمنان بزدلانه و نامردانه شهید قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند و جرات نداشتند رودرو با این شهید والامقام مبارزه کنند ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شجاعانه و دلیرانه اعلام کرد که انتقام سختی از دشمنان خواهد گرفت و همانطور که همه جهان دیدند پایگاه های شیطان بزرگ هدف موشک های ایران قرار گرفت.

این فعال سیاسی و اجتماعی شهر ساری یادآورشد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ قدرت و هیچ کشوری جرات نداشته که به سمت آمریکا گلوله یا موشکی پرتاب کند اما کشور ما با شجاعت و عزت و اقتدار پایگاه های نظامی آمریکا را در هم کوبید.

مهندس نقیبی با بیان اینکه ملت ایران در این روزهای کرونایی که امکان برگزاری راهپیمایی و حضور میلیونی آنها در روز ۲۲ بهمن وجود ندارد در فضای مجازی و رژه خودرویی حمایت قاطع خود از نظام و انقلاب را به دشمنان اعلام می کند و این حمایت به نحوی دیگر تجلی خواهد یافت، عنوان کرد: مردم ایران به دشمنان نشان می دهند که پای نظام و انقلاب خود هستند و صدها سردار سلیمانی دیگر در این کشور وجود دارد که علیه ظلم و ستم مبارزه خواهند کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار