بودجه شهرداری کیاکلا در سال 99 افزایش یافت/ مردم از عملکرد شورای شهر رضایت ندارند\

بودجه شهرداری کیاکلا در سال 99 افزایش یافت/ مردم از عملکرد شورای شهر رضایت ندارند

  • کد خبر: 2111100662
  • چاپ
  • انتشار: 02 دی 1399 - 14:07

نائب رئیس شورای شهر کیاکلا با بیان اینکه بودجه شهرداری کیاکلا در سال 99 افزایش یافت، گفت: بودجه امسال 10 میلیارد و 60 میلیون تومان بوده است.


ماهنامه مقیاس بنابر رسالت و وظیفه خطیر خویش و در جهت افزایش آگاهی شهروندان ، مصاحبه ای را با آیت داداشی نائب رئیس شواري اسلامي شهر کیاکلا ترتیب داده است که می تواند در تنویر افکار و اذهان عمومی مردم اين شهر از چگونگی اجرای فعالیتهای عمرانی و فرهنگی صورت گرفته توسط اين نهاد، مؤثر واقع شود.
* چه اقدماتی در بخش فرهنگی انجام شده است؟
در 2 سال اول شورای دوره پنجم مسئول کمیسیون فرهنگی بودم، طی نشستی که با کارشناسان بخش فرهنگی داشته ام، الویت برنامه خود را برای برگزاری اولین رخدادهای فرهنگی درسطح این شهرستان قرار دادم، همایش جوان موفق برای اولین بار در سطح این شهرستان برگزار شد، برای اولین بار در سطح شهرستان سیمرغ مراسم چهل شو و نوروزخوانی به همراه المان سفره هفت سین در میدان کشوری برگزار شد. جشن همبستگی غدیر با حضور هنرمندان بزرگ سینما استان در سطح این شهرستان برگزار و همچنین برای اولین بار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شورای شهر برپا شد که خوشبختانه با استقبال خوب مردمی نیز همراه بود.
* چرا مشارکت مردم در پروژه های شهری پایین است؟
با یاری گرفتن از مردم بسیاری از مشکلات ما حل می شود، متاسفانه در بسیاری از موارد ما مردم را نادیده گرفته ایم و این مساله باعث شد تا آنان نگاه بدبینانه ایی به حل و مسائل کشور داشته باشند. در حد توانم اقداماتی انجام و به کم بسنده نمی کنم، به دور از حاشیه در همه عرصه های شهری تلاش می کنم. همچنین در کنار تمام اعضای شورای شهر در جهت آبادانی این شهر تلاش خواهیم کرد. مردم از عملکرد شورای شهر رضایت ندارند، به نظرم رضایت مندی مردم مهم ترین اصل است بنابراین مجموعه شورای شهر و شهرداری با اجرای پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی در سطح شهر، تلاش خواهیم کرد تا رضایت مردم را جلب کنیم .
* جشنواره ملی شهید کشوری برگزار می شود؟
امیدواریم تا این شهر به توسعه پایدار فرهنگی ارتقاء پیدا کند، برای اولین بار و با همکاری شورای شهر و کتابخانه همایش شهید کشوری برگزار شد. البته ما به دنبال جشنواره ملی شهید کشوری در سطح این شهرستان هستیم. میدانی هم بنام مادر شهید کشوری در این شهر مزین می شود.
* برنامه های عمرانی مصوب شورا که باید اجرایی شود کدامند؟
عملیات اجرایی پارک محله ایی در سید محله در آینده ایی نزدیک آغاز می شود. عملیات اجرایی فضای مشارکتی بوستان کودک هم در مسکن مهر 72 واحدی در آینده ایی نزدیک با مشارکت شورای شهر، شهرداری و مسکن مهر آغاز خواهد شد. دیگر برنامه عمرانی این شهر ادامه بلوار سرپل به سمت قائمشهر به طول 200 متر و همچنین اجرای بلوار میدان سرپل تا پل تالار سرپل به حد فاصل 60 متر بود که انجام شد. در راستای اجرای این طرح، رنگ آمیزی بلوارها به اتمام رسیده و تنها نورپردازی و درختکاری باقی مانده است. عملیات اجرایی بلوار شهید ذبیحی در سید محله به سمت خیابان جویبار هم دیگر طرحی است که به طول 150 متر اجرا می شود.
* بودجه عمرانی شهر کیاکلا چقدر است؟
بودجه 6 ماه اول سال گذشته 6 میلیارد و 71 میلیون و 89 هزار تومان بود که از این میزان 73 درصد تحقق یافت. بودجه امسال هم 10 میلیارد و 60 میلیون تومان بوده است.
* در پایان درباره افزایش سرانه فضای سبز توضیح دهید؟
سرانه فضای شهری در سال 95 ؛ 8.8 دهم و کل مساحت 71 هزار و 490 متر بوده ، سرانه فضای سبز در سال گذشته 10.4 دهم و کل مساحت هم 84 هزار و 218 متر بوده است که با توسعه سرانه فضای سبز و احداث پارک ها و بویژه پارک های درون محلی در سطح این شهر می توانیم در راستای زیباسازی و شادابی و همچنین رضایتمندی شهروندان گام برداریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار