پروژه 237 تخت بیمارستان رازی تا پایان اسفندماه به پایان می رسد/ مجوز استخدام 10 هزار پرسنل خدماتی و درمانی صادر شد\
  • محمد باقر نوبخت؛

پروژه 237 تخت بیمارستان رازی تا پایان اسفندماه به پایان می رسد/ مجوز استخدام 10 هزار پرسنل خدماتی و درمانی صادر شد

  • کد خبر: 2111100331
  • چاپ
  • انتشار: 23 مرداد 1399 - 14:30

استناد نیوز / معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت که پروژه تازه تاسیس بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

محمد باقر نوبخت روز پنج شنبه در بازدید از بیمارستان تازه تاسیس رازی شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پیرو جلسه مناسبی که با مسئولان مازندرانی در رابطه با تکمیل واحد‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام شد، افزود: در این جلسه درباره بیمارستان رازی بحث شد که آیا می توانند این 273 تخت را تا پایان سال تجهیز شده تحویل داده شود یا خیر?. با توجه به اعتباراتی که تاکنون به این بیمارستان  تخصیص داده شد، اکنون این تعهد را مسئولان دانشگاه می دهند که با دریافت مبلغی بالغ بر 40 میلیارد تومان اعتبار امکان اتمام این پروژه وجود دارد.

وی با اعلام اینکه این مرکز مزیت بسیار بالایی برای استان مازندران دارد ، ادامه داد : در همین راستا برای ارایه خدمات درمانی، مخصوصا در این شرایط کرونا داشته باشیم باید امکانات این بیمارستان هم توسعه پیدا کند. بنابراین 273 تختی که اضافه شده و در اختیار قرار میگیرد و 10 هزار مجوز استخدام هم سازمان برنامه بودجه به دانشگاه ها و وزارت بهداشت داد، افرادی که به صورت شرکتی اکنون در این بیمارستان شاغل هستند در الویت استخدام قرار میگیرند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، گفت: این بیمارستان اضافه شود، قاعدتاً نیاز به کادر جدید است که امیدواریم با این 10 هزار مجوز استخدام که داده شده مشکل تامین نیروی انسانی نداشته باشیم.

نوبخت در پایان گفت که حداکثر تا اسفندماه این پروژه به پایان می‌رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار