کمال علیپور: مشکل بیمارستان رازی قابل حل است\

کمال علیپور: مشکل بیمارستان رازی قابل حل است

  • کد خبر: 2111100264
  • چاپ
  • انتشار: 19 تیر 1399 - 13:29

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس یازدهم ،گفت : مشکل بیمارستان رازی توسط ارگان‌های مرتبط با نامه نگاری و تنظیم صورت جلسه بر طرف می شود.

به گزارش استناد نیوز، کمال علیپور روز پنج شنبه در جلسه وقف شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی با یک مساحتی شروع به کار کرد و  تغییر مساحت باید توسط مدیر ذی ربط به عنوان ناظر نظارت شود،افزود: باید به بخش‌هایی که بیت‌المال را آسیب می رساند نظارت کنیم و مانع آن شویم. ارگان‌های ذی ربط باید نظارت کنند و از هرگونه آسیب رسانی به بیت‌المال جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر نباید تعطیل شود، گفت: نباید نمایشگاه را در شهر تعطیل کنیم. اراضی اضافه شده به نمایشگاه بین‌المللی باید مشخص شود تا کسی در این شهر هرکاری دلش خواست انجام ندهد.

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه ، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه موضوع بیمارستان راضی باید حل شود، ادامه داد: این بیمارستان در سال  1313 ساخته شد در دهه 80 و90 شکایت می‌شود که باید این بیمارستان تعطیل شود. یک صورت جلسه امضا شود و به ارگان‌های ذی ربط رسیدگی کنند و این مقدار زمین وقف بیمارستان شود. خودم هم شخصا پیگیری میکنم. باید موضوعات مربوط به بیمارستان رازی برطرف شود.

علیپور در پایان با تاکید بر اینکه اکنون یک صورت جلسه  تنظیم میکنیم و وضعیت موجود را در اختیار بیمارستان قرار دهیم و اجاره مورد نظر را اعلام کنیم، بیان کرد: مشکل این بیمارستان با یک صورت جلسه برطرف می‌شود. ساختمان جدید بیمارستان رازی هم در حال ساخت است و امامزاده یوسف رضا هم بعد از ساخت بیمارستان رازی وسعت پیدا می‌کند. اکنون در شیوع بیمارستان کرونا، قرار است از شهرستان های دیگر، بیمار کرونایی به این بیمارستان بیاورند و باید شرایط لازم در زمینه درمان و تجهیزات ان‌ها فراهم کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار