5 واحد خانه مسافر متخلف در سوادکوه پلمب شد\

5 واحد خانه مسافر متخلف در سوادکوه پلمب شد

  • کد خبر: 2111100260
  • چاپ
  • انتشار: 18 تیر 1399 - 12:27

رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سوادکوه ،گفت: طی چند روز گذشته 5 واحد خانه مسافر مجاز و غیرمجاز در این شهرستان که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نداشتن مجوز مشغول به فعالیت بوده اند، پلمب شدند.

محمد حمزه نژاد قادی با بیان اینکه 220 خانه مسافر دارای مجوز در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند،افزود:در ابتدای شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا پذیرش تمام خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی و غیره ممنوع بود اما با کم شدن انتشار این ویروس فعالیت های این مکان ها با 50 درصد ظرفیت ، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سر گرفته شد.

وی با اعلام اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی و فرمانداری به صورت روزانه بازدید مشترکی از خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی این شهرستان دارند،گفت:طی چند روز گذشته و با هماهنگی اماکن عمومی 5 خانه مسافر مجاز و غیرمجاز که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نداشتن مجوز مشغول به فعالیت بوده اند ، پلمب شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان سوادکوه با اعلام اینکه خانه مسافرها از پذیرش افراد بدون ماسک جلوگیری کنند،افزود:مجریان خانه مسافر هم نیز حتما باید از ماسک استفاده کنند. ما سفت و سخت با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد خواهیم کرد چرا که این مساله با جان افراد سرو کار دارد.

حمزه نژاد در پایان با اشاره به اینکه در تمام روستاهای شهرستان سوادکوه حداقل 2 تا 3 خانه مسافر به صورت غیرقانونی مشغول به فعالیت هستند،گفت:تقاضا می کنم تا این افراد نسبت به اخذ مجوز و ارائه خدمات در قالب خانه مسافر اقدام نمایند چرا که در صورت مشاهده خانه مسافر آنان حداقل یک تا سه ماه پلمب خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار