40 بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان روستای ذیلت توزیع شد/ نبود آسفالت مهم ترین مشکل روستای ذیلت\
  • امید احمدی دهیار روستا ذیلت؛

40 بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان روستای ذیلت توزیع شد/ نبود آسفالت مهم ترین مشکل روستای ذیلت

  • کد خبر: 2111100124
  • چاپ
  • انتشار: 28 ارديبهشت 1399 - 21:26

دهیار روستای ذیلت شهرستان قائمشهر نبود آسفالت را مهم ترین مشکل این روستا اعلام کرد و گفت: حدود سه سال گذشته برای آسفالت این روستا نامه نگاری هایی به ادارات مربوطه انجام شد اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسولین صورت نگرفته است.

امید احمدی در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه طرح هادی در دو مرحله با هزینه مردم و دهیاری در روستای ذیلت انجام شده است،افزود: هشت دوربین مداربسته در نقاط مختلف این روستا با هزینه دهیاری و کمک مردمی نصب شده است.

وی با اعلام اینکه با هزینه دهیاری 200 متر جوی کنار خیابان اصلی این روستا انجام شده است، گفت: 2 کیلومتر لکه گیری آسفالت، 2 مرحله شن ریزی کوچه ها به طول 3 کیلومتر هم با هزینه دهیاری و کمک مردمی انجام شده است.

دهیار روستای ذیلت نبود آسفالت در خیابان های اصلی و کوچه ها را یکی از مشکلات مهم این روستا اعلام کرد و ادامه داد: حدود سه سال گذشته برای آسفالت این روستا نامه نگاری هایی به ادارات مربوطه انجام شد اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسولین صورت نگرفته است.

احمدی در پایان در خصوص بسته معیشتی و کمک به نیازمندان این روستا،گفت:با همکاری سپاه ، بسیج، دهیاری و شورا 40 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار