توزیع چهار مرحله بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان بالالموک قائمشهر / انجام 23 مرحله گندزدایی در روستا\
  • کریم روحی دهیار روستا بالالموک؛

توزیع چهار مرحله بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان بالالموک قائمشهر / انجام 23 مرحله گندزدایی در روستا

  • کد خبر: 2111100029
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1399 - 18:37

دهیار روستای بالالموک شهرستان قائمشهر از توزیع چهار مرحله بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان این روستا خبر داد و گفت : 155 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

کریم روحی در گفت و گو با استنادنیوز با بیان اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا 23 مرحله سم پاشی و 2 مرحله آهک پاشی انجام شده است، افزود:تیم دهیاری بالالموک نسبت به 2 مرحله سم پاشی در سطح شهر و روستای هم جوار اقدام کرده است.
وی با اعلام اینکه چهار مرحله بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان این روستا توزیع شده است، توضیح داد: 60 بسته معیشتی توسط شورا و خادم یار رضوی امام رضا (ع)، 35 بسته توسط اهالی محل و شورا، 30 بسته در قالب طرح مومنانه و 30 بسته گوشت قربانی تهیه و بین نیازمندان روستای بالالموک توزیع شده است.
دهیار روستای بالالموک با بیان اینکه مجموعه خادم یاران امام رضا(ع) 500 ماسک تهیه و به ما تحویل داده است، گفت: این تعداد ماسک بهداشتی در بین اهالی محل توزیع و همچنین بسته های بهداشتی همچون ماسک و دستکش بین بیماران نیازمند این روستا توزیع شده است.
روحی در پایان با اشاره به اینکه این ویروس همچنان ریشه کن نشده است، گفت: از اهالی روستای بالالموک می خواهم که طرح فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت تا هر چه سریعتر این ویروس ریشه کن شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار