یادداشت ها\
تکیه شهدا محلی برای آموزش رشادت و فداکاری /تجدید میثاق با خانواده شهدای دفاع مقدس در روز تاسوعای حسینی

مردم با حضور در تکیه شهدا واقع در منطقه ۱۶ متری قائمشهر در روز تاسوعا با حضور در خانه شهدای هشت سال دفاع مقدس و سینه زنی و مداحی، با آرمان های شهدا در روز واقع کربلا تجدید میثاق می کنند.

اولین نطق عمران عباسی کالی در مجلس

سامان سوهانیان، مدیرمسئول استنادنیوز ؛ اولین نطق عمران عباسی کالی در صحن علنی مجلس دوازدهم، شیوا، صریح، مقتدرانه و هوشمندانه بود، این رویکرد امید را برای غلبه میانه روی و عقلانیت مردمی بر منافع حزبی و سیاسی زنده نگاه داشت.

سامان سوهانیان مدیرمسئول استناد نیوز

در آستانه سفر آیت الله رئیسی به استان مازندران، بجای نمایش گل و بلبل مازندران لازم است زشتی ها و مشکلات استان و مردم را در معرض دید و توجه رئیس جمهور و کابینه دولت سیزدهم قرار داد.

اقدامات ارزنده نوروزی تیم پر تلاش شهرداری قائمشهر/ استقبال شهروندان از خدمات شهردار جوان

شهرداری قائمشهر با مدیریت کاظم علیپور توانست خدمات ارزنده ای در زمان تعطیلات عید به گردشگران نوروزی ارائه کند.

توانمند سازی کشاورزان و بهبود شرایط تولید از برنامه های عمران عباسی کالی

عمران عباسی کالی در جهت بهبود شرایط تولید محصولات کشاورزی در استان مازندران، برخی از برنامه های خود را ارائه داد.

گفتمان عمران از حرف تا عمل / عمران عباسی مردی از جنس مردم برای مردم

عمران عباسی کالی با شعار گفتمان پا به عرصه اتتخابات گذاشت تا با پیگیری های مستمر، گفتمان را به عمل تبدیل کند.

عمران عباسی؛ مجلس باید پاسخگوی عدم تناسب افزایش حقوق و نرخ تورم باشد

عمران عباسی کالی، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره حل معضل تناسب افزایش حقوق با نرخ تورم پاسخگو شد.

تایید و تکذیب یک استعفا / بازی دو سر باخت با سرنوشت مازندران

درحالی که مدت زیادی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی نمانده است حواشی بسیاری پیرامون سکانداری ساختمان سفید استانداری مازندران ایجاد شده است.

آتش دشمن به سمت دادستان انقلابی سوادکوه

در پی اقدامات موثر و قانونی دادستان شهرستان سوادکوه تاب تحمل عده‌ای منفعت طلب که به دنبال منافع باطل‌اند شکسته شد و در تلاش برای نبود دادستان جوان در سوادکوه هستند .

نامه هادی ابراهیمی به رحیم پور ازغدی
  • واکنش هادی ابراهیمی به سخنان اخیر رحیم پور ازغدی؛

نامه ای از یک شاگرد به استاد / "استاد، از شما آموختم"

هادی ابراهیمی نسبت به سخنان تند رحیم پور ازغدی در خصوص وزیر علوم دولت سیزدهم واکنش نشان داد و در نامه ای با خطاب استاد به او سخنانش را نقد کرد.

استانداری مازندران حسینی پور استناد نیوز

سیدمحمود حسینی پور نوری استاندار بومی مازندران که سابقه مدیریت در ترازی ملی را در کارنامه دارد، در روز معارفه خود امید را به استان مازندران تزریق کرد و البته انتظارات را از مجموعه استانداری بالا برد.

سامان سوهانیان مدیرمسئول استناد نیوز

سامان سوهانیان؛ از منظر سیاسی همواره اصلاح طلبان به مهره سوزی شهره بوده اند و اینبار این کار را در استان مازندران با پوشاندن قبای گشاد استانداری بر تن مجید حسین زادگان انجام دادند.

سیلی نماینده مجلس به صورت سرباز وظیفه

سیلی عنابستانی نماینده مردم شریف سبزوار در مجلس به صورت سرباز وظیفه واکنش های بسیاری را به همراه داشت، واکنش هایی که شاید وجود قدرتمند فضای مجازی در زندگی مردم زمینه ساز آن شده باشد

معامله قرن؛ تباهی سازش و مذاکره

  استناد نیوز، یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: طرح شیطانی معامله قرن، بار دیگر تاریخ ننگین و شرم‌آور رژیم کودک‌کش صهیونیستی و دسیسه‌های پلید و شوم استکبار جهانی را به تصویر کشیده است.

روز عصای سفید، نمادین در قاب تقویم

  استناد نیوز، قانون حمایت از حقوق معلولین به خصوص نابینایان سال هاست که در جوامع پیشرفته جهان شکل گرفته است. دولت ها در این جوامع سعی کردند به جای نادیده گرفتن جامعه معلولیت، مشکلات این قشر را خاص تر ببینند و با فراهم نمودن امکانات لازم، آسایش و رفاهی هم طراز با افراد سالم جامعه برای آنان فراهم نمایند.

شمشیرهای آخته‌

استنادنیوز؛ عقیل امامی:اینک پس از گذشت یک هزار و ۳۸۰ سال از آن واقعه هولناک که اشرار و اشقیای زمان شمشیرهای آخته را برای جدا کردن سر و پیکرهای مطهر صیقل داده‌اند، مردان و زنانی از جنس حسینیان و احرار پاک‌باخته حماسه عاشورا را عمق و معنا می‌بخشند.

صفحه1 از5

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار