انتصاب مدیر باغبانی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران\
  • مشاور رییس و رییس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

انتصاب مدیر باغبانی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران

  • کد خبر: 214338
  • چاپ
  • انتشار: 23 مهر 1397 - 11:46

استنادنیوز؛ با حکم معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، هادی ایزدی به عنوان مدیر باغبانی سازمان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، با حکم معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، هادی ایزدی به عنوان مدیر باغبانی سازمان معرفی شد.

در حکم ایزدی آمده است؛ با توجه به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالی، به پیشنهاد اینجانب و موافقت ریاست سازمان جهاد کشاورزی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر باغبانی سازمان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ضمن ایجاد تعامل با مجموعه معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های برون سازمانی و تشکل های بخش کشاورزی، در انجام امور محوله و حصول اهداف دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی موفق باشید.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این معارفه اظهار کرد: علم باغبانی بسیار گسترده است و نمی‌توان انتهایی برای آن متصور شد.

محمدتقی شکوهی با بیان اینکه خوشبختانه اتحاد، انسجام و همدلی زیادی در بخش باغبانی وجود دارد، گفت: بر همین مبنا تصمیم گرفتیم انتخاب مدیر از بدنه بخش باغبانی باشد تا بتوانیم توانمندی‌های موجود را گسترش دهیم.

وی بیان کرد: تلاشمان بر این است با تقویت بخش باغبانی بتوانیم در راستای اهداف سازمانی و بخش کشاورزی کشور و استان ثابت قدم باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار