لیست پولی انتخابات شورا کاری از پیش نبرد/باتلاق اصلاح طلبان در بهشت\

لیست پولی انتخابات شورا کاری از پیش نبرد/باتلاق اصلاح طلبان در بهشت

  • کد خبر: 212257
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1396 - 22:20

استناد؛عملکرد محمدعلی نجفی و شورای پنجم شهر تهران راضی کننده نیست و در حال حاضر بیشتر از آنکه رسانه های رقیب به عملکرد نجفی نقد داشته باشند، این اصلاح طلبان هستند که وی را می نوازند.

درگیری‌ها بالا گرفت. لیست پولی انتخابات شورا کاری از پیش نبرد. بهشت نشینان فعلی نمی‌توانند چالش‌های شهر را برطرف کنند و مدام در حال فرار به جلو هستند. اصلاح طلبان نگرانند تا خیابان بهشت به باتلاق آنها تبدیل شود:

این روزها، ساکنان بهشت دوران سخت و پرالتهابی را سپری می کنند، شیب تند بحران ها و انتقادات نجفی و شورای شهر را در وضعیت تصمیمات سختی قرار داده تا شاید بتوانند خود را نجات دهند.

محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در روزهای برفی تهران انتقادات تند و تیزی را به مجموعه مدیریت شهری ایراد کرد که بازتاب گسترده ای داشت. رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم از بی عملی شهردار تهران در برف تهران ابراز تاسف کرده بود و در بخشی از انتقاداتش گفته بود: « گله جدی داریم که چرا شهرداری آمادگی اولیه را برای ساماندهی معابر و برف‌روبی نداشت. به طور جدی موضوع را از طریق استانداری و شهرداری پیگیری میکنیم تا ببینیم چرا علی‌رغم پیش‌بینی‌های هواشناسی، شهر بعد از بارش برف فلج شد.»

تنها چیزی را که دیگر نمی توانند پنهان کنند، عیان شدن حرف های درگوشی در هفته های اخیر در رسانه ها است. عملکرد محمدعلی نجفی و شورای پنجم شهر تهران راضی کننده نیست. نه تنها راضی کننده بلکه در اغلب موارد باعث دلسردی و حتی تعجب شهروندانی شده که به امید ایجاد تحولات بنیادی در اداره شهر به سمت لیست اصلاح طلبان گرایش پیدا کردند. اعضای لیستی که شهر تهران را ویرانه و سوخته لقب دادند ولی به خوبی مشخص شد که این عملکرد آنهاست که می تواند با یک برف ساده شهر را به ویرانه تبدیل سازد!

 در حال حاضر بیشتر از آنکه رسانه های رقیب به عملکرد نجفی نقد داشته باشند، این اصلاح طلبان هستند که وی را می نوازند. دو ماه پیش بود که آذر منصوری، فعال اصلاح طلب در توئیتی نسبت به نقد نجفی توسط رسانه های اصلاح طلب هشدار داده بود: «اختلاف نظر بین اعضای شورا و شهردار طبیعی است...رسانه های اصلاح طلب مراقب باشند در زمین رقیب بازی نکنند. زدن نجفی معنی دیگرش تیر خلاص به اتحاد و انسجام شورای شهر است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار