آمادگی بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه در مازندران\

آمادگی بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه در مازندران

  • کد خبر: 2111104107
  • چاپ
  • انتشار: 20 فروردين 1403 - 14:45

مدیرکل بهزیستی مازندران از اجرای "پویش مثبت ماه" جهت جمع‌آوری زکات فطریه عام و توزیع آن بین جامعه هدف نیازمند در استان مازندران خبر داد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی استان در آستانه عید سعید فطر و حلول ماه شوال و ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی خیرین نیک اندیش و مردم خیراندیش مازندران، گفت: پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه عام بهزیستی مازندران با تدابیر اندیشیده شده آماده است تا زکات فطره همه مومنان را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن برای گروه هدف نیازمند صرف کند.

وی ادامه داد: مومنین روزه‌ دار می‌توانند زکات فطره عام خود را به بهزیستی که متولی حمایت از ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی است، پرداخت و همانند سنوات گذشته ما را در خدمت رسانی به این قشر از جامعه حمایت کنند.

دکتر بریمانی تصریح کرد: از این رو با هماهنگی شورای زکات استان، جمع آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر در میادین اصلی شهرها، کلیه مصلی ها، مساجد و مکان هایی که نماز عید سعید فطر اقامه می شود، اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت فطریه، خاطر نشان کرد: علاوه بر استقرار صنادیق در همه شهرستان های سطح استان و مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران برای دریافت کمک های نقدی، شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸  و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  بنام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت زکات فطریه هم استانی های عزیز می باشد. 

شایان ذکر است ادارات‌ بهزیستی سراسر استان نیز آماده دریافت فطریه غیر نقدی می باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار