\
  • استاندار مازندران؛

شهرداران ، سیمای شهری را برای استقبال از گردشگران نوروزی زیباسازی کنند

  • کد خبر: 2111104062
  • چاپ
  • انتشار: 14 اسفند 1402 - 07:17

استاندار مازندران با اعلام اینکه همه شهرداران مازندران باید زیبا سازی و نظافت شهری را در ایام نوروز با دقت انجام دهند، گفت: نوروز امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته باشد و نقش شهرداران در این زمینه بسیار برجسته است.


به گزارش استناد نیوز ، سید محمود حسینی پور در جمع شهردارن مازندران در محمود آباد، بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این خطه از شمال آماده پذیرایی از مسافران نوروزی از سراسر کشور است.
وی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با عید نوروز، ستاد تنظیم بازار استان به صورت منظم برای تامین کالاهای اساسی تشکیل می شود.
حسینی پور با بیان اینکه که همه اقلام مورد نیاز عید نوروز در مازندران فراهم شد، خاطرنشان ساخت: تقاضای ما از کسبه ها آن است که با هماهنگی اتحادیه ها بدون دخالت دستگاه های نظارتی تامین کالاهای اساسی مردم را بدون وقفه تامین کنند.
استاندار مازندران خطاب به شهرداران این استان بیان داشت: فضای محیطی شهرهای مازندران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید متفاوت تر از سالهای گذشته باشد.
وی با بیان این نکته که همه شهرداران مازندران باید زیبا سازی و نظافت شهری را در ایام نوروز با دقت انجام دهند، ادامه داد: نوروز امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته باشد و نقش شهرداران در این زمینه بسیار برجسته است.
نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: در دو سال اخیر با توجه به صحبت های انجام شده مبنی بر اینکه اعتبارات مازندران باید ملی دیده شود دولت سیزدهم نسبت به این امر اهتمام دارد.
حسینی پور تصریح کرد: مازندران سالانه میزبان نزدیک به ۴۰ میلیون مسافر و گردشگر است و زیر ساخت های این استان باید در تراز این حجم از مسافر و گردشگر باشد.
وی گفت: شهرهای ساحلی مازندران که میزبان مسافران بیشتری هستند، شهرداران باید تمرکز بیشتری نسبت به پاکیزگی شهرها داشته باشند و نسبت به فضای سبز و مبلمان شهری حساسیت اهتمام جدی تری داشته باشند.
استاندار همه دستگاه های متولی را مکلف کرد تا در نوروز امسال کاملا برای میزبانی ملی آماده باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار