مشارکت در انتخابات موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود\
  • مدیر کل بهزیستی مازندران؛

مشارکت در انتخابات موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود

  • کد خبر: 2111104029
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1402 - 07:04

مدیر کل بهزیستی مازندران به شور و حال و هوای انتخاباتی که این روز‌ها در کشورمان جاری است اشاره کرد و گفت: مشارکت در انتخابات موجب سربلندی، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا با بیان این مطلب ، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز برآمده از متن ملت بوده و مطابق قانون اساسی، شهروندان حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند و شركت در انتخابات تكليف شرعی و قانونی همه ماست.

وی با اشاره به تلاش دشمن در سال های اخیر جهت ایجاد جنگ روانی و دلسرد کردن مردم نسبت به مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: مردم میهن عزیزمان ایران، همواره با حضور گسترده در عرصه های انتخاباتی و انتخاب اصلح، نمایشی از آگاهی و التزام خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند.

وی جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم را از الزامات برگزاری انتخابات پرشور برشمرد و گفت: جهاد تبیین در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار برده شده و در این برهه از زمان نیز با جهاد تبیین باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار