65 هزارنفر از شهروندان مازندرانی آموزش های هلال احمر را فرا گرفتند\

65 هزارنفر از شهروندان مازندرانی آموزش های هلال احمر را فرا گرفتند

  • کد خبر: 2111103948
  • چاپ
  • انتشار: 10 بهمن 1402 - 14:40

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از مشارکت 65 هزارنفر در دوره‌های آموزشی این جمعیت در ده ماه امسال خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران؛ دکتر غلامعلی فخاری با اشاره به اینکه در ده ماه سالجاری بیش از 65هزار نفر با حضور در دوره‌های آموزشی این جمعیت مهارتهای امدادی را فرا گرفتند گفت: در این مدت علاوه بر برگزاری2300دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه مبتنی بر نیازهای محلی، آمادگی در برابر مخاطرات و مهارتهای پایه داوطلبی؛ 45دوره ضمن خدمت کارکنان و85 دوره تخصصی ویژه تربیت مربی امدادگران و نجاتگران نیز برگزار شده است.
وی با تاکید بر ضرورت کیفی سازی آموزشهای امدادی گفت: آموزش، پایه و اساس ارائه هر نوع خدمت پایدار است که میزان رضایتمندی گیرندگان خدمت با کیفیت خدمات ارائه شده ارتباط مستقیم دارد.
وی تصریح کرد؛توسعه آموزشهای عمومی و مبتنی بر نیازهای محلی با هدف تقویت تاب آوری اجتماعی یکی از برنامه‌های مهم هلال احمر مازندران است و آموزش بیش از 65 هزار نفر در قالب برگزاری 2300دوره نشان دهنده چشم انداز بسیار امیدبخشی در حوزه آموزش است.
این مسئول همچنین با بیان اینکه تقویت، تجهیز و ارتقای ظرفیتهای علمی و عملیاتی تیمهای امدادی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر در حوزه آموزش است افزود: آموزشهای ارائه شده به نجاتگران و امدادگران باید به گونه ای باشد که بتواند به نیازهای جامعه هدف که متاثرین از حوادث و آسیب دیدگان از سوانح هستند پاسخ مطلوب دهد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران حضور تیمهای کارآمد و مجهز امدادونجات در هر شهرستان را مهم و اطمینان بخش توصیف کرد و گفت: مازندران استانی با گستره حادثه خیزی زیاد است که این وضعیت آمادگی تیمهای امدادی را برای واکنش به موقع و موثر در مواقع نیاز بیش از پیش افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: هرچه میزان توانمندی نجاتگران و امدادگران از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی افزایش یابد قطعا فرآیند اجرای عملیاتهای امدادونجات با دقت، سرعت و اطمینان بیشتری انجام خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار