تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی جهت احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ در روستای بیشه کلا\
  • با مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛

تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی جهت احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ در روستای بیشه کلا

  • کد خبر: 2111103935
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1402 - 08:04

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دستور تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی جهت احداث مرکز نیمه تمام اورژانس ۱۱۵ در روستای بیشه کلا را صادر کرد.


به گزارش استناد نیوز، دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جریان سفر شهرستانی استاندار مازندران به محمودآباد و در بازدید از روستاهای بخش سرخرود این شهرستان با حضور در دهیاری روستای بیشه‌کلا شنونده مشکلات مردمی و نیز چالش‌های روستاهای منطقه از زبان اعضای دهیاری و شوراهای این روستاها بود.
در پی درخواست موکد اعضای شوراهای این منطقه جهت احداث مرکز نیمه تمام اورژانس ۱۱۵ در روستای بیشه کلا، دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دستور تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی به این پروژه را صادر کرد.
دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راستای پیگیری مشکلات مردمی روستای بخش سرخرود در خصوص پروژه مخزن آب در تماس با مهندس برارزاده مدیرعامل آبفای مازندران این موضوع را پیگیری کرد.
بنا بر اعلام مدیرعامل آبفای مازندران پیمانکار پروژه در حال اجرای کار است و این پروژه ظرف سال آینده به اتمام خواهد رسید‌.
دکتر غلامی همچنین در تماس تلفنی با مهندس آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران مشکل آسفالت و روکش مردم این منطقه را پیگیری کرد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار