بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانی ایجاد شد\

بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانی ایجاد شد

  • کد خبر: 2111103844
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1402 - 09:16

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه در۹ماه سالجاری ۵۲۱۴ فرصت شغلی ایجاد شد ، گفت که از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۵۰۶۴ مددجو از طریق اجرای طرح و برای ۱۵۰ مددجو کاریابی صورت گرفته است.


به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید علی اصغر رضایی طالشی افزود: برای اجرای طرح های اشتغال در ۹ماه سالجاری، ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک های عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد .
رضایی طالشی گفت: اجرای طرح های اشتغال در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی ، صنایع دستی و...بوده است.
وی با اشاره به طرح کارفرمایی افزود: در صورتی که شرکت‌ها و مؤسسات، مددجویان مورد حمایت کمیته امداد را جذب کنند، حق بیمه سهم کارفرما، طی سه سال به صورت 100درصد توسط این نهاد پرداخت شده و به ازای بکار گیری هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی با چهار درصد و باز پرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.
وی گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه در کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان و فرزندان جویای کار آنها است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: از طریق اجرای طرح اشتغال در۹ماه گذشته ۱۶۳۰ مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.
رضایی طالشی خاطر نشان کرد: در مجموع امسال برای مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت هزار و پانصد میلیارد تومان تسهیلات هدفگذاری شده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار