سپاه ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندران توزيع کرد\

سپاه ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندران توزيع کرد

  • کد خبر: 2111103825
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1402 - 15:18

سپاه کربلا مازندران به مناسبت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندن استان توزیع کرده است.

به گزارش استناد نیوز ، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران روز سه شنبه در آیین نهضت کمک های مومنانه که در حسینیه عاشقان ولایت در ساری برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با همکاری خیرین استان، علاوه بر بسته های معیشتی ،۵۵۰ سری جهیزیه را به نوعروسان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اهدا کرده است.

سرهنگ عسکر مجیدی با بیان این که در هفته مقاومت ۲۰۰ گروه جهادی مازندران نیز با محوریت پزشکان به مناطق مختلف محروم استان اعزام شدند، تصریح کرد: تمامی خدمات درمانی و دارویی گروهای جهادی سپاه کربلا استان رایگان است.

وی کمک مالی سپاه کربلا مازندران برای آزادی ۶۰ زندانی غیر عمد در مازندران را به عنوان دیگر خدمات به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سیلمانی اعلام کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران همچنین از افتتاح ۱۰۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی در هفته مقاومت استان خبر داد و گفت: بیشتر این طرح ها در بخش تامین آب شرب روستایی، پل سازی و طرح های خرد اقتصادی کشاورزی در مناطق روستایی استان است.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ و با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد هدف حمله ارتش تروریستی ایالات متحده قرار گرفت و به همراه جمعی از همراهان خود به شهادت رسید.

شهید سلیمانی در طول دوران فرماندهی خود با سازماندهی نیروهای مقاومت در منطقه غرب آسیا، محور مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد کرد و به تقویت آن پرداخت. دوران ۲۲ ساله فرماندهی شهید سلیمانی در نیروی قدس دوران شکوفایی این نیرو و حضور موثر آن در منطقه قلمداد می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار