دیپلماسی فعال حسینی‌پور برای اقتصاد مازندران\
  • فیاضی نماینده اسبق مجلس؛

دیپلماسی فعال حسینی‌پور برای اقتصاد مازندران

  • کد خبر: 2111103781
  • چاپ
  • انتشار: 03 دی 1402 - 12:43

عبدالوحید فیاضی با اشاره به اینکه حسینی پور در حوزه فعال سازی دیپلماسی اقتصادی در مازندران بسیار خوب عمل کرده است افزود؛ مازندران سرزمینی سرشار از منابع و تولیدات فراوان است که این محصولات در کشورهای همسایه قابل عرضه است.


به گزارش استناد نیوز، نماینده اسبق مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفت و گویی در برنامه رویداد دوازدهم گروه رسانه ای استناد و سکان نیوز با بیان اینکه استانهای کشور تابع سیاست‌های کلی هستند و دیپلماسی در کشور تعریف شده است، گفت؛ استان‌های مرزی نقش‌ خاص خودشان را به طور خاص ایفا می‌کنند.
وی اظهار داشت؛ در بسیاری از استان‌های مرزی دیدم که سال‌های پیش این نوع ماموریت دیپلماسی اقتصادی را پیگیر بودند و موفقیت هم داشتند.
دکتر فیاضی گفت؛ خوشحالیم که در دولت رئیسی و زمان استانداری آقای حسینی‌پور این اتفاق افتاده است و دیپلماسی اقتصادی استان مازندران با کشورهای همسایه برقرار شده است خوب باید همه کمک بکنند برای اینکه مازندران سرزمین سرشار از منابع و با تولیدات فراوان است و این محصولات در کشورهای همسایه قابل عرضه است.
این نماینده سابق مجلس گفت؛ هر اندازه که دیپلماسی فعال‌تر عمل کند به نفع اقتصاد مازندران و تکاپوی بیشتری در استان خواهیم داشت.
فیاضی با اشاره به اینکه در بحث کشاورزی و صنعت گردشگری هم ظرفیت های فراوانی داریم افزود؛ این رویکرد جدید استاندار مازندران قابل ستایش و قابل تقویت است و اگر ادامه داشته باشد در آینده برای رونق اقتصاد مردم مازندران تاثیرگذار خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار