آزادراه ساری_ قائمشهر از طرح‌های الویت‌دار مازندران است\
  • وزیر امور اقتصادی؛

آزادراه ساری_ قائمشهر از طرح‌های الویت‌دار مازندران است

  • کد خبر: 2111103739
  • چاپ
  • انتشار: 06 آذر 1402 - 10:05

وزیر اقتصاد در بازدید از آزادراه ساری _ قائمشهر این پروژه را از طرح های الویت دار این استان اعلام کرد و گفت با اجرای این طرح بار ترافیک جاده های مازندران کاسته می شود .

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، سید احسان خاندوزی زاده روز دوشنبه در بازدید از آزادراه ساری _ قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: امروز بازدیدی از مرحله شروع به فعالیت اجرایی و عملیاتی پروژه آزاده راه ساری به قائمشهر داشته ام‌.

وی اعلام کرد: این پروژه یکی از طرح های الویت دار استان مازندران بلکه در حوزه مرکز کشور تا شمال شرق استان های گلستان و خراسان شمالی محصوب می شود .

وزیر امور اقتصادی با بیان اینکه این پروژه بعد از تصویب؛ با وجود منطقه آزاد امیرآباد که در ماه های آینده بار حمل و نقل و ترانزیتی خواهد داشت گره گشای ترافیکی خواهد شد ، افزود : اگر این پروژه به سرانجام نرسد به طور حتم مردم قائمشهر و ساری متحمل سختی های زیادی به ویژه در ایام تعطیلات خواهند شد بنابراین این طرح الویت استاندار و معاونین است .

خاندوزی با اعلام اینکه امروز هم بنده دستور و پیگیری این طرح را به مدیر عامل بانک ملی ایران داده ام تا به سرعت تفاهم نامه ای که نیاز است با وزارت راه امضا شود ، گفت: این موضوع حتما در هفته های آینده پیگیری خواهد شد چرا که نیازمند مصوباتی است که دستگاه های دولتی باید از هیات وزیران اخذ کنند.

وی بیان کرد: در این موضوع با دبیر کمیسیون اقتصادی دولت مجلس هم صحبت شد و قرار است تا دو هفته دیگر این دستور در کمیسیون اقتصادی دولت قرار بگیرد و مصوبه هم اخذ شود.

وزیر اقتصاد ابراز امیدواری کرد تا با همتی که در استان وجود دارد و توجه وزارت اقتصاد و راه شاهد این پروزه الویت دار باشیم که کمک زیادی به توسعه اقتصادی استان و کریدورهای شمال و جنوب کشور می کند.

خاندوزی در پایان در خصوص سهم بانک ملی گفت: بانک ملی ۳۵ درصد تامین مالی خواهد کرد و سهم شرکت زیرمجموعه و وزارت راه هم مشخص است که امیدواریم تفاهم نامه به زودی منعقد شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار