فرماندار عضو افتخاری کتابخانه قائمشهر شد\

فرماندار عضو افتخاری کتابخانه قائمشهر شد

  • کد خبر: 2111103726
  • چاپ
  • انتشار: 25 آبان 1402 - 15:50

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ، فرماندار با حضور در کتابخانه عمومی قائمشهر و اعطای گل به کتابداران عضو افتخاری کتابخانه شد .

 

خبرنگار: مونا معینی

جواد مولایی قرا فرماندار قائمشهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن بازدید از کتابخانه عمومی این شهرستان با رئیس و کارکنان این کتابخانه دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین با اهداء شاخه گل از کارمندان اداره کتابخانه تجلیل و از زحمات آنان قدردانی شد.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان هم عضو کتابخانه شد.

کتابخانه

تقویت کتابخوانی ، برنامه آتی شهرستان قائمشهر

فرماندار شهرستان قائمشهر در حاشیه بازدید از کتابخانه این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز  گسترش کتاب و کتابخوانی را از جمله اهداف و برنامه های آتی در این حوزه در شهرستان ذکر کرد.

جواد مولایی قرا ضمن عرض تبريک هفته کتاب و کتابخوانی  و تقدير از رئیس و کارکنان اداره کتابخانه‌ عمومی این شهرستان ، گفت: کتابخانه در گسترش دانش و ارتقای میزان آگاهی عمومی جامعه نقش بسزایی دارد.

وی با اعلام اینکه هر جامعه ای نیازمند فراگیری علم و دانش است، ادامه داد: در حقیقت کتاب‌های که یک عالم به رشته تحریر در می آورد زحمات چندین ساله و چندین دهه او است که در اختیار ما قرار می گیرد تا به مطالعه بپردازیم.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه در این شهرستان ۵ کتابخانه وجود دارد که سه کتابخانه شهری و دو کتابخانه هم در روستاهای قراخیل و قادیکلای بزرگ مستقر است، گفت : امیدوارم با برنامه ریزی های به عمل آمده بتوانیم برنامه کتاب و کتابخوانی را تقویت کنیم .

مولایی در پایان با اشاره به اینکه نسل ما نیاز مند کتاب و کتابخوانی هستند، گفت : امیدواریم که کتاب در سبد نیازمندی های خانوار ما قرار بگیرد چرا که نسل ما هرچه عالم تر باشد آینده آن کشور هم شکوفاتر خواهد بود.

در این دیدار رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر مونیکا زارعی از فرماندار و رئیس ارشاد این شهرستان با اهداء کتاب تقدیر به عمل آورد.

کتابخانه

وی تعداد عضو در کتابخانه عمومی این شهرستان را بیش از 2 هزار عضو اعلام کرد و گفت بیش از پنج هزار کتابخوان در این شهرستان داریم که عضو کتابخانه های ما هستند.

کتابخانه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار