اخبار فرهنگی هنری\
۶۰ هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از پذیرش بیش از ۶۰ هزار نفر مسافر نوروزی در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان در نوروز امسال خبر داد.

رئیس جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

رئیس جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت.

صدور سهمیه استخدام ۱۰ نخبه فرهنگی هنری در مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به انتشار سومین فراخوان استخدام نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی کشور، سهمیه این اداره‌کل را ۱۰ نفر اعلام کرد.

استاندار مازندران و رئیس سازمان سینمایی کشور تفاهمنامه همکاری امضا کردند

تفاهمنامه سینمایی ۱۰ ماده ای با هدف حمایت از تولید فیلم و تجهیز دفتر سینمایی بین استانداری و سازمان سینمایی کشور امضا شد.

۷۶۷ اثر به ۲ جشنواره رسانه‌ای مازندران و شمال فرستاده شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: در مجموع ۷۶۷ اثر به نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای مازندران و دومین دوره جشنواره رسانه‌ای منطقه شمال رسیده است.

قائمشهر میزبان نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی مازندران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهراز برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی، کالاهای فرهنگی و صنایع وابسته در بهمن ماه امسال در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر خبر داد.

حدود ۳۷ هزار نیروی خدماتی جذب آموزش و پرورش می شوند

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران، درهمایش بزرگ مدیران مدارس آمل ،با اشاره به برنامه جدی وزارت آموزش وپرورش برای جبران کمبود نیرو‌های خدماتی در ادارت آموزش وپرورش ومدارس سراسر کشور ، گفت: حدود ۳۷ هزارنیروی جدید خدماتی جذب آموزش وپرورش خواهند شد.

پویش ترویج کتابخوانی با اهدای کتاب در سوادکوه شمالی

 در راستای ترویج فرهنگ کتاب از ابتدای امسال تاکنون حدود  ۱۰۰ جلد کتاب از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سواد کوه شمالی، به شهروندان این شهرستان اهدا شد.

کتاب ، همچنان یارمهربان قائمشهری ها

قائمشهر از جمله شهرستان های دوستدار کتاب در کشور و مازندران به شمار می رود و دلیل این ادعا هم  قرار گرفتن نام روستاهای شهرستان به عنوان روستاهای دوستدار کتاب از آن جمله در سال ۱۳۹۸ روستای  «کلاگرمحله» در لیست نامزدهای روستای دوستدار کتاب  و روستای «خرماکلا» نیز به عنوان یکی از ۶ روستای بخش استمرار این جشنواره است که انتخاب شده بودند.

فرماندار عضو افتخاری کتابخانه قائمشهر شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ، فرماندار با حضور در کتابخانه عمومی قائمشهر و اعطای گل به کتابداران عضو افتخاری کتابخانه شد .

توزیع شیر رايگان در مدارس دولتی مازندران کلید خورد

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، گفت: پس از وقفه‌ای ۶ ساله، امسال با توجه به تلاش‌های دولت مردمی سیزدهم و با تمرکز بر سلامت دانش‌آموزان، توزیع شیر مجدد در مدارس دولتی ابتدایی استان از سر گرفته می‌شود.

سرگذشت ۵۰ مفاخر مازندران کتاب می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : زندگی نامه ۵۰ نفر از مفاخر استان همیشه سرافراز مازندران به مناسبت گرامیداشت روز ملی مازندران و به همت هنرمندان خوشنویس مازندران کتابت شد.  

دانش آموزان مجری برنامه های پرورشی در مدارس مازندران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از سپردن اجرای فعالیت‌ها و برنامه های پرورشی به دانش‌آموزان خبرداد و گفت:هنگامی که فعالیت‌های پرورشی توسط دانش‌آموزان اجرایی شود، حس مسئولیت پذیری و قدرت تصمیم‌گیری در دانش‌آموزان افزایش پیدا خواهد کرد و شاهد به وجود آمدن محیطی صمیمی‌تر خواهیم بود.

هفتمین پیش‌کنگره رسانه مازندران برگزار شد
  • به استقبال کنگره شهدای رسانه مازندران؛

هفتمین پیش‌کنگره رسانه مازندران برگزار شد

پیش‌کنگره شهدای رسانه مازندران و هفتمین برنامه «هر رسانه یک یادواره» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مسئول بسیج رسانه استان مازندران در سوادکوه برگزار شد و از این طریق یاد و نام 330 شهید رسانه کشور ،‌29 شهید رسانه مازندران و چهار شهید رسانه سوادکوه را گرامی داشتند. 

انتشار فراخوان طراحی نشان و پوستر روز ملی مازندران

مهلت ارسال طرحهای ابداعی علاقمندان طراحی نشان و پوستر روز ملی مازندران تا ۲۰ مهر اعلام شد.

افتتاح ۲۸طرح آموزشی و تربیتی در مازندران
  • همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ؛

افتتاح ۲۸طرح آموزشی و تربیتی در مازندران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به افتتاح ۲۸طرح آموزشی و تربیتی با ۱۵۲ کلاس درس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: نهضت ساخت مدرسه در این دولت شتاب گرفته است.

صفحه1 از20

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار