مازندران مهد قهرمان پروری ورزشکاران کشور است\
  • سرپرست معاونت سیاسی استاندار مازندران؛

مازندران مهد قهرمان پروری ورزشکاران کشور است

  • کد خبر: 2111103714
  • چاپ
  • انتشار: 23 آبان 1402 - 21:23

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:  مازندران مهد قهرمانان و افتخار آفرینان است که در میادین مختلف ورزشی در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و مدال کسب کردند.

خبرنگار: مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، قاسم عزیزاده گرجی شامگاه سه شنبه  در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی در قائمشهر افزود: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزشی این استان دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل های ورزشی است.

وی با اعلام اینکه نمایشگاه تخصصی ورزشی برای اولین بار در سطح استان برپا شد، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا خانواده ها برای تامین وسایل و ست های ورزشی با تولید کنندگان آشنا شوند .

مدیر کل

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: جای چنین نمایشگاه تخصصی در استان خالی بوده وبه همین دلیل نسبت به برپایی این نمایشگاه اقدام کرده ایم .

علی رجبی با اعلام اینکه برپایی نمایشگاه تخصصی ورزشی باعث می شود تا بتوانیم نشاط و شادابی را بین شهروندان ایجاد کنیم افزود: ایجاد فروشگاه و ست های ورزشی نشانی از شادابی است.

وی گفت : در این نمایشگاه در کنار تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته ۲۷ هیات ورزشی هم حضور دارند تا مردم بتوانند با حضور در این نمایشگاه و صحبت با هیات های ورزشی نسبت به استعدادیابی و ثبت نام فرزندانشان  هم اقدام کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت در این نمایشگاه هیات پزشکی ورزشی آموزش های لازم را به مردم ارائه می دهند .

رجبی ادامه داد: استان مازندران در مسابقات آسیایی موفق شد تا بالاترین مدال ها را در کشور کسب کند .

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: این استان در المپیاد ورزشی بدون آنکه حتی یک میزبانی را در دست بگیرد موفق شد تا در تمامی رشته ها رتبه پنچم را کسب کند .

این نمایشگاه به همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر با همکاری ادارات و نهادهای متولی امر ورزش، مؤسسه آینده سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه و با حضور هیئت های فعال ورزشی استان برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با این گستره و در فضای حدود 5000 متر مربع برگزار شد.

نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش،  تولیدات ،تجهیزات ، لوازم ورزشی و صنایع وابسته از امروز تا ۲۶ آبان ماه از ساعت ۴ تا ۹ شب برای عموم مردم باز است .

مدیر کل



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار