سرگذشت ۵۰ مفاخر مازندران کتاب می شود\

سرگذشت ۵۰ مفاخر مازندران کتاب می شود

  • کد خبر: 2111103694
  • چاپ
  • انتشار: 17 آبان 1402 - 16:01

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : زندگی نامه ۵۰ نفر از مفاخر استان همیشه سرافراز مازندران به مناسبت گرامیداشت روز ملی مازندران و به همت هنرمندان خوشنویس مازندران کتابت شد.  

به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر در نمایشگاه خوشنویسی قائمشهر با بیان اینکه زندگی نامه ۵۰نفر از مفاخر استان همیشه سرافراز مازندران به مناسبت گرامیداشت روز ملی مازندران به همت هنرمندان خوشنویس مازندران کتابت شد، اظهار کرد: « مازندران دیار نام آوران پاک آئین» شعار محوری هفته مازندران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه گذشتگان ما برای حفظ فرهنگ غنی استان مازندران خون دل‌ها خورده اند و همگان برای حفظ و انتقال این فرهنگ وظیفه دارند، گفت: تلاش شده گستردگی جغرافیایی در برنامه‌های گرامیداشت روز مازندران مورد توجه باشد.

آهنگر با بیان اینکه هنرمندان استان در رشته‌های مختلف برای بازخوانی و معرفی فرهنگ و داشته‌های استان لاله خیز مازندران به خط شدند، افزود: به زودی کتاب زندگی نامه ۵۰نفر از مفاخر استان مازندران که توسط خوشنویسان این دیار کتابت شد چاپ و روانه بازار نشر میشود.

وی با بیان اینکه تکریم و تجلیل از مقام پیشینیان و نیاکان پاک آئین و نام آور مازندران وظیفه همگانی است، خاطرنشان شد: امید است گفتمان سازی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان مازندران خروجی برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز ملی مازندران باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار