دانش آموزان مجری برنامه های پرورشی در مدارس مازندران\

دانش آموزان مجری برنامه های پرورشی در مدارس مازندران

  • کد خبر: 2111103633
  • چاپ
  • انتشار: 02 آبان 1402 - 09:22

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از سپردن اجرای فعالیت‌ها و برنامه های پرورشی به دانش‌آموزان خبرداد و گفت:هنگامی که فعالیت‌های پرورشی توسط دانش‌آموزان اجرایی شود، حس مسئولیت پذیری و قدرت تصمیم‌گیری در دانش‌آموزان افزایش پیدا خواهد کرد و شاهد به وجود آمدن محیطی صمیمی‌تر خواهیم بود.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ در این گردهمایی کمالی ضمن محکوم شمردن جنایت جنگی اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، گفت: امروز وظیفه‌ی ما در آموزش و پرورش پرداختن به فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که دانش‌آموزان را با مفاهیم و ارزش‌های تربیتی و آموزشی آشنا کند.

 این مقام مسئول همچنین با بیان تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معلم معمار آینده و هویت ایرانی است، گفت: ساختن هویت ملی و دینی دانش آموزان و پرداختن به این موضوع باید از اولویت‌های معاونین و مربیان پرورشی باشد.

 وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش‌آموزان در نظام تعلیم و تربیت گفت: هدف نهایی در برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی فعالیت‌های پرورشی توجه حداکثری به ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین می‌باشد.

کمالی با اشاره به اینکه اجرای فعالیت‌های پرورشی به دانش‌آموزان سپرده شود، اظهار داشت: هنگامی که فعالیت‌های پرورشی توسط دانش‌آموزان اجرایی شود، حس مسئولیت پذیری و قدرت تصمیم‌گیری در دانش‌آموزان افزایش پیدا خواهد کرد و شاهد به وجود آمدن محیطی صمیمی‌تر خواهیم بود.

 در پایان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در توصیه‌‌ای به معاونین پرورشی گفت: شایسته است قرائت قرآن و دیگر کتب دینی مانند نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در مدارس و برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور "حسین کمالی" مدیرکل آموزش و پرورش مازندران امروز صبح در اردوگاه شهدای دانش‌آموز بادله برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار