هفتمین پیش‌کنگره رسانه مازندران برگزار شد\
  • به استقبال کنگره شهدای رسانه مازندران؛

هفتمین پیش‌کنگره رسانه مازندران برگزار شد

  • کد خبر: 2111103583
  • چاپ
  • انتشار: 20 مهر 1402 - 14:01

پیش‌کنگره شهدای رسانه مازندران و هفتمین برنامه «هر رسانه یک یادواره» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مسئول بسیج رسانه استان مازندران در سوادکوه برگزار شد و از این طریق یاد و نام 330 شهید رسانه کشور ،‌29 شهید رسانه مازندران و چهار شهید رسانه سوادکوه را گرامی داشتند. 

به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم «هر رسانه یک یادواره» که با هماهنگی بسیج رسانه سوادکوه برگزار شد، گفت: امیدواریم عملیات رزمندگان فلسطینی نقطه عطف زوال رژیم صهیونیستی باشد.

احسان آهنگر، افزود: یکی از دلایل ماندگاری یاد شهدا در جامعه، برگزاری مراسم یادواره شهداست که به صورت خودجوش و مردمی و به دور از هرگونه ابلاغ و دستورالعملی از سوی دستگاه‌های دولتی بطور مستمر در نقاط مختلف استان برگزار می گردد. 

وی خاطرنشان کرد: راز ماندگاری یادواره‌های شهدا، مردمی‌بودن آن است همانطور که یکی از دلایل مهم ماندگاری قیام عاشورا هم همین مردمی‌ بودن احیای مراسم عزای سیدالشهداست.

وی اظهار کرد: ابتکار برگزاری یادواره شهدای رسانه در رسانه‌ها، قابل تقدیر است.

آهنگر با بیان اینکه شناخت ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدا و نزدیک‌شدن رفتار و باور ما به رفتار شهدا می تواند ما را در مسیر راهی که شهدا رفته اند قرار دهد. 

وی در ادامه از مأنوس بودن با قرآن و دعا و نماز، در اوج رضایت‌مندی از خدا بودن و استفاده مطلوب از فرصت ها به عنوان ویژگی های شهدای عزیز یاد کرد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه شهدا را دست‌ نیافتنی نکنیم تا فرزندان ما ضمن آشنایی با آنان، مسیر آنان را طی کنند، گفت: شهدا امروز بهترین شاخص و راهنما برای پیدا کردن راه در جنگ‌شناختی دشمن هستند و در این میان اصحاب رسانه رسالت سنگینی در حوزه جهاد تبیین به عهده دارند. 

مسئول بسیج رسانه استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۳۰ شهید رسانه کشور، ۲۹ شهید رسانه مازندران و ۴ شهید رسانه شهرستان سوادکوه، گفت: پیش‌کنگره شهدای رسانه مازندران و هفتمین برنامه «هر رسانه یک یادواره» را در سوادکوه برگزار کردیم و برنامه داریم تا ۲۷ یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار