مبالغی به میزان ۱۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌های بخش خصوصی منجمد شده\

مبالغی به میزان ۱۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌های بخش خصوصی منجمد شده

  • کد خبر: 219978
  • چاپ
  • انتشار: 12 آبان 1398 - 19:30

استناد نیوز، نماینده مردم شبستر در مجلس تصریح کرد: از آقای رییسی درخواست می‌شود رسیدگی به روند پرونده‌های اقتصادی را در دادگاه تسریع بخشد. طبق آمار مبالغی به میزان ۱۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌های بخش خصوصی منجمد شده است.

به گزارش استناد نیوز، معصومه آقاپور علیشاهی در نشست علمی امروز(یکشنبه 12 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و روز ۱۳ آبان‌ماه، گفت: از تمام دست‌اندرکاران اجرای راهپیمایی اربعین حسینی(ع) به ویژه وزارت کشور، نیروهای مسلح، وزارت راه، سپاه پاسداران تشکر می‌کنم که اقتدار اقتدار شیعیان را به نمایش گذاشتند، همچنین درگذشت اعظم طالقانی که نقش زنان را در تصمیم‌گیری سیاسی کشور جان بخشید به جامعه زنان تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان سه قوه و نمایندگان گفت: مبادا ارزش‌های انقلاب در خاکریز اقتصادی جا بماند، از زحمات دولت و آقای ظریف در جنگ اقتصادی تشکر می‌کنم، هرچند این تلاش‌ها کافی نیست زیرا از وضعیت اقتصادی مردم شرمنده‌ایم.

جناح‌های سیاسی تشت رسوایی یکدیگر را از بام نیندازند

وی با بیان اینکه از فقر نمی‌توان مرخصی گرفت، تصریح کرد: جراحی اقتصادی با چاقوی سیاسی امکان‌پذیر نیست، به جای حذف یارانه خانوارها که نهایتا ۲۰۰ هزار خانوار هستند جلوی رانت کالاهای اساسی را بگیرید. 14 میلیارد دلار در بودجه 98 یعنی تفاوت نرخ دلار 4200 تا 11 هزار تومان که منجر به صادرات یارانه به کشورهای همسایه می شود، البته برای این کار جناح‌های سیاسی باید از تهمت‌ها روا و ناورا دست بردارند و تشت رسوایی یکدیگر را از بام نیندازند که این باعث شادی دشمنان و سرخوردگی علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر کوتاهی کنید سرمایه‌های اجتماعی رو به افول می‌رود، دریای آرام ناخدای قهرمان نمی‌سازد، امسال اقیانوس مواج است نیاز به پیش‌بینی و اقدام سریع داریم بسیاری درگیر قایق‌های غرق شده هستند و ناخدای باهوش به فکر انتخاب بهترین ساحل و بهترین مسیر است. تمرکز بر تغییرات آینده نه تکرار بهتر امروز.

دست از بداخلاقی‌های رسانه‌ای برداریم/ تروریسم مجازی بدتر از داعش است

آقاپور بیان کرد: رسانه‌ها به جای اطلاعات اقتصادی که رویه متداول کشورهای توسعه یافته است فقط درباره سیاست صحبت می‌کنند و اقتصاد را به انزوا می‌کشانند دست از بداخلاقی‌های رسانه‌ای برداریم، تروریسم مجازی بدتر از داعش است. نقد کنیم حتی بی‌رحمانه؛ اما همراه راهکار و امید باشد، ادامه این شرایط جامعه را پرهزینه اداره می‌کند.

مبالغی به میزان ۱۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌های بخش خصوصی منجمد شده

وی افزود: همچنین از آقای رییسی درخواست می‌شود رسیدگی به روند پرونده‌های اقتصادی را در دادگاه تسریع بخشد. طبق آمار مبالغی به میزان ۱۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌های بخش خصوصی منجمد شده است.

متاسفانه تعدادی از مسئولان با شعار ولایتمداری، ولایت معاش هستند

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از مسئولان با شعار ولایتمداری، ولایت معاش هستند در این خصوص برخورد قاطع را از آیت الله رئیسی را خواستار هستیم، تخم‌مرغ دزدها قطع ید می‌شوند و شتردزدها و اختلاس‌گران میلیاردی اقامت کانادا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه درخصوص ممنوعیت ازدواج دختران زیر ۱۳ سال و پسران زیر ۱۵ سال از آیت الله رییسی درخواست حمایت دارد، اضافه کرد: مردم شهرستان شبستر خواستار تکمیل جاده حوزه انتخابیه و ساماندهی مسکن مهر، اجرای 15 قانون اساسی، تدریس زبان ترکی و تهیه کتاب‌های لازم هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: تحویل قیر رایگان به استان‌های شمال غرب کشور تسریع شود چراکه حداکثر تا 20 روز دیگر عملیات عمرانی امکان پذیر است، همچنین بخشودگی جرایم سال 96 و 97 کشاورزان درخصوص استفاده از ساعات اضافی برداشت آب از چاه‌های کشاورزی تسهیل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار