تولیدات خودروسازان ایرانی متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه نیست\
  • عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

تولیدات خودروسازان ایرانی متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه نیست

  • کد خبر: 219890
  • چاپ
  • انتشار: 06 آبان 1398 - 14:18

استناد نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید ولیدات خودروسازان ایرانی متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه نیست، افزود: نباید مردم را مجبور به خرید تیبا با قیمتی بیش از پراید کرد زیرا این امر اجحاف در حق مردم است.

به گزارش استناد نیوز، علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  درباره توقف خط تولید پراید در ماه‌های آینده و ضرورت معرفی خودروی جایگزین با قیمت مشابه، گفت: خودروی جایگزین پراید و پژو 405 باید با قیمت مشابه به بازار عرضه شود تا اقشار کم درآمد نیز توان خرید خودرو را داشته باشند.

نباید مردم را مجبور به خرید تیبا با قیمتی بیش از پراید کرد زیرا این امر اجحاف در حق مردم است

تولیدات خودروسازان ایرانی متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه نیست

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدات خودروسازان ایرانی متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه نیست، افزود: نباید مردم را مجبور به خرید تیبا با قیمتی بیش از پراید کرد زیرا این امر اجحاف در حق مردم است.

خودروهای شهری باید کوچک، کم مصرف و ارزان قیمت باشد

وی با بیان اینکه خودروهای شهری باید کوچک، کم مصرف و ارزان قیمت بوده و حتی در برخی موارد برقی باشد، افزود: در سال‌های اخیر خودروسازان برنامه جدی برای تولید خودروهای هیبریدی نداشتند این در حالی است که می‌توان با کاهش بهای تمام شده، خودروهای برقی ارزان قیمت در اختیار مردم قرار داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ضرورت تقویت استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اضافه کرد: باید با توسعه حمل و نقل ریلی، هوایی، جاده‌ای و... زمینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی فراهم شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار