دولت در اجرای طرح ملی مسکن عملکرد شفاف و مشخصی نداشته است\
  • شهریاری مطرح کرد:

دولت در اجرای طرح ملی مسکن عملکرد شفاف و مشخصی نداشته است

  • کد خبر: 219819
  • چاپ
  • انتشار: 03 آبان 1398 - 10:59

استناد نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح ملی مسکن عملکرد شفاف و مشخصی نداشته است.

 به گزارش استناد نیوز، سیدکمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در استان کرمان، گفت: بر اساس برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی، استان کرمان به عنوان استان پایلوت برای اجرای طرح ملی مسکن انتخاب شده، حال روند آهسته اجرای طرح ملی مسکن در کشور

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اظهارات مسئولان وزارت راه و شهرسازی درباره اجرای گسترده طرح ملی مسکن، این طرح به صورت آهسته و کند در حال اجرایی شدن است.

دولت هنوز آیین نامه اجرایی طرح ملی مسکن را تدوین نکرده است

طبق بررسی های صورت گرفته، متأسفانه دولت هنوز آیین نامه اجرایی طرح ملی مسکن را تدوین نکرده و این مسئله موجب شده که اجرای طرح عملا به تأخیر بیافتد

وی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، متأسفانه دولت هنوز آیین نامه اجرایی طرح ملی مسکن را تدوین نکرده و این مسئله موجب شده که اجرای طرح عملا به تأخیر بیافتد.

دولت در اجرای طرح ملی مسکن عملکرد شفاف و مشخصی نداشته است

شهریاری با بیان اینکه دولت و وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح ملی مسکن عملکرد شفاف و مشخصی نداشته است، افزود: از طرف دیگر در شرایط کنونی نحوه واگذاری واحدهای تولید شده به متقاضیان و نحوه جذب سرمایه بخش خصوصی مشخص نیست.

طرح ملی مسکن بدون تعیین ضوابط و چارچوب به سرنوشت مسکن مهر دچار می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: به نظر من در اجرای طرح ملی مسکن باید چارچوب و ضوابط دقیق کارشناسی دیده شود، در این صورت قطعا مردم و متقاضیان از این طرح استقبال خواهند کرد، در غیر این صورت طرح ملی نیز به سرنوشت طرح مسکن مهر دچار خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در گام نخست باید تصویر روشنی را در طرح ملی مسکن ارائه کند تا بتوان در گام های بعدی زمینه اجرای گسترده آن را فراهم کرد./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار