سقوط یک فروند بوئینگ 747 بر روی سقف خانه های مردم\
  • در قرقیزستان رخ داد؛

سقوط یک فروند بوئینگ 747 بر روی سقف خانه های مردم

  • کد خبر: 21951
  • چاپ
  • انتشار: 27 دی 1395 - 10:39

در سقوط یک فروند هواپیمای باری بوئینگ ترکیه در خاک قرقیزستان حداقل 16 نفر جان خود را از دست دادند

به گزارش استناد نیوز به نقل از خبرگزاری ها یک فروند بوئینگ 747 متعلق به شرکت هواپیمایی ترکیه بر روی سقف خانه های مردم در قرقیزستان سقوط کرد که این حادثه تلفات جانی و مالی به همراه داشته است

 خبرگزاری رویترز در خبری فوری به نقل از وزارت امور اضطراری قرقیزستان اعلام کرد یک هواپیمای باری ترکیه در قرقیزستان سقوط کرده است.

پرس تی وی نیز گزارش داد: دولت قرقیزستان اعلام کرد بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای باری شرکت هواپیمایی ترکیه، که روز دوشنبه در فرودگاه ماناس، روی داد دست‌کم 16 نفر کشته شدند.

طبق اعلام وزارت بهداشت قرقیزستان، امدادگران اجساد یکی از خلبانان هواپیما و 15 نفر از افرادی را که این هواپیمای بوئینگ 747 بر روی خانه‌های آنها سقوط کرده است، پیدا کرده‌اند.

به گزارش منابع دیگر خبری، در پی سقوط یک فروند هواپیمای باری خطوط هوایی ترکیه در یک محله مسکونی در نزدیکی بیشکک، پایتخت قرقیزستان، 32 نفر کشته شدند.

به گفته این منابع، دست‌کم 6 تن از قربانیان این حادثه کودک هستند.

خبرگزاری تاس به نقل از وزارت امور اضطراری قرقیزستان گزارش داد

هواپیمای یادشده در یک محلۀ مسکونی خارج از بیشکک، پایتخت قرقیزستان، سقوط کرد که به آتش‌سوزی 2 باب خانه منجر شد. یکی از خدمۀ پرواز از این سانحه جان سالم به در برد.

ریانووستی به نقل از منابع آگاه محلی گزارش داد تمامی پروازها ورودی و خروجی به فرودگاه ماناس قرقیزستان تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار